• MissHellen

Unga som längtar efter barn

Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)

Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn
  • MissHellen
    Marylicious skrev 2007-08-22 21:35:27 följande:
    jaa ni kan ju försöka och sen om de går snabbt då kan du ändå gå din ubildning väl ?=)
    Självklart, den ska jag gå klart! Men om jag kanske blir gravid när jag har börjat utbildingen så hinner jag ju bli klar med den innan (förhoppningsvis )
  • MariaOMarkus
    MissHellen skrev 2007-08-22 21:39:48 följande:
    Självklart, den ska jag gå klart! Men om jag kanske blir gravid när jag har börjat utbildingen så hinner jag ju bli klar med den innan (förhoppningsvis )
    jaa okej..då fick jag svar på min fundering hehe =) så bra t du hinenr klart den :D

jag vill oxå börja med bebisverkstaden snart men får ju vänta läänge..sen har de ju varit dåligt mellan oss förstås,men vill ha bebis ändå
  • A flikka
    Marylicious skrev 2007-08-22 19:40:43 följande:
    A flikka skrev 2007-08-22 19:32:02 följande:är de nån som inte kan acceptera din fobi ?
    njae, det är nån som inte kan acceptera att jag inte hoppar och skuttar av gläödje för att hon är gravid. orkade inte prata om det bara oså fick jag en hel drös med elaka kommentarer över mig
  • MissHellen
    Marylicious skrev 2007-08-22 21:44:10 följande:
    jaa okej..då fick jag svar på min fundering hehe =) så bra t du hinenr klart den :D jag vill oxå börja med bebisverkstaden snart men får ju vänta läänge..sen har de ju varit dåligt mellan oss förstås,men vill ha bebis ändå
    Ja

Oja, Jag längtar lika mycket som dej Vill ha barn nuuuu!
  • MariaOMarkus

A flikka skrev 2007-08-22 22:03:22 följande:

njae, det är nån som inte kan acceptera att jag inte hoppar och skuttar av gläödje för att hon är gravid. orkade inte prata om det bara oså fick jag en hel drös med elaka kommentarer över mig
    De som blir gravid verka bli blinda för andra som tycker de är lite jobbit...hon borde ju förstå dig och tänka på dina känslor fast hon är jätte glad över de..

MissH - jaa trist vi inte försöker här..skulle va kul att va gravis samtidigt ju =)
  • MissHellen
    Marylicious skrev 2007-08-22 22:10:55 följande:
    A flikka skrev 2007-08-22 22:03:22 följande:
    De som blir gravid verka bli blinda för andra som tycker de är lite jobbit...hon borde ju förstå dig och tänka på dina känslor fast hon är jätte glad över de..MissH - jaa trist vi inte försöker här..skulle va kul att va gravis samtidigt ju =)
    Ja de hade varit skiiiit kul Men vi kanske bli de ändå, vem vet vi kanske ska vänta vi oxå
  • MissHellen
    TheLove skrev 2007-08-22 22:22:36 följande:
    jag har tråkigt...
    Jag med
  • MariaOMarkus
    MissHellen skrev 2007-08-22 22:20:41 följande:
    Ja de hade varit skiiiit kul Men vi kanske bli de ändå, vem vet vi kanske ska vänta vi oxå
    jaa vi får se när de blir av för er LET ME KNOOOOOOOW
  • MissHellen

Nej, nu går jag o sover! Skit dåligt på tv:n o inge sällskap.

Sov gott tjejer så hörs vi morron när jag kommer hem från jobbet

Svar på tråden Unga som längtar efter barn