• MissHellen

Unga som längtar efter barn

Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)

Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn
  • BhildaMilla

Ville bara skriva att nu har blödningen slutat, eller nja den slutade igår men loggade in idag ^^ :] så glad jag är ,
    så hur jag uppfattat allt var det en nid-blödning som varade i lite mer än 1 dag. men nu har jag ont i rygg och brösten "/
    men jag ska fortfarande vänta lite med att ta testet :] dom flesta säger att det kan bli felaktigt svar "/ annar shade ja kunnat testa nu , finns folk som får + en vecka efter äl .. :)

• Barnakär

Lovelyy, var det inte du som kanske var gravid? När hade du tänkt ta gravtestet?! :D Håller tummarna!
    Läger föresten ner bloggen ifall om ingen vill ta över?
    Börjat skolan och det kommer bli rätt mycket jobb där så..

• Niccisen

BIM idag, men ingen mens än. Testade igår och det blev minus, så tiden får utvisa. Hur är det med er tjejer? Har inte haft nåt internet här upp i norrland

• MariaOMarkus

jag tror lätt Lovelyy är gravid..hon har ju mått illa ett tag och fick ett svagt streck då hon testade med enÄL sticka.. och i helgen ska hon testa sa hon ,hon ska testa med sin kille =)

Niccisen -håller tummarna för dig

• AngelicaJ
    TheLove skrev 2007-08-24 14:11:55 följande:
    Jag har blivit moster! Till en liten pojke som ska heta Elian. Nu ska jag ner på stan och köpa födelsedagspresent!
    Grattis gumman =) Ledsen att jag inte kunde hänga med på stan i morse. Vi får ta det någon annan dag. Ska ni testa ikväll eller imorgon? Jag är så himla nyfiken, kan vi gå nere på stan tillsammans med våra bebisar sen om du e gravid *hoppas massa*.
  • MissHellen

Heeej Brudar Vad har ni haft för er i dag?

• MissHellen
    Niccisen skrev 2007-08-24 15:37:21 följande:
    BIM idag, men ingen mens än. Testade igår och det blev minus, så tiden får utvisa. Hur är det med er tjejer? Har inte haft nåt internet här upp i norrland
    Har du varit på skolan eller?
  • TheLove

tack tjejer! Vi tror att vi väntar till imorgon för då är det BIM-3 man ska ju testa med morgon urin så det känns bättre... men funderar på att testa med billiga tester...

Svar på tråden Unga som längtar efter barn