Unga som längtar efter barn
Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)
Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!
Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)
Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!
Ville bara skriva att nu har blödningen slutat, eller nja den slutade igår men loggade in idag ^^ :] så glad jag är ,
så hur jag uppfattat allt var det en nid-blödning som varade i lite mer än 1 dag. men nu har jag ont i rygg och brösten "/
men jag ska fortfarande vänta lite med att ta testet :] dom flesta säger att det kan bli felaktigt svar "/ annar shade ja kunnat testa nu , finns folk som får + en vecka efter äl .. :)
BhildaMilla -när hard u BIM ?
Marylicious:
den 2: sep :]
Lovelyy, var det inte du som kanske var gravid? När hade du tänkt ta gravtestet?! :D Håller tummarna!
Läger föresten ner bloggen ifall om ingen vill ta över?
Börjat skolan och det kommer bli rätt mycket jobb där så..
BIM idag, men ingen mens än. Testade igår och det blev minus, så tiden får utvisa. Hur är det med er tjejer? Har inte haft nåt internet här upp i norrland
jag tror lätt Lovelyy är gravid..hon har ju mått illa ett tag och fick ett svagt streck då hon testade med enÄL sticka.. och i helgen ska hon testa sa hon ,hon ska testa med sin kille =)
Niccisen -håller tummarna för dig
Heeej Brudar
Vad har ni haft för er i dag?
tack tjejer! Vi tror att vi väntar till imorgon för då är det BIM-3 man ska ju testa med morgon urin så det känns bättre... men funderar på att testa med billiga tester...