• MissHellen

Unga som längtar efter barn

Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)

Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn
  • MariaOMarkus

MissH - kan ju vara olika för alla men testa du sen när du plussar på en vanlig hcg stickan

• MissHellen
    Marylicious skrev 2007-08-23 23:42:01 följande:
    MissH - kan ju vara olika för alla men testa du sen när du plussar på en vanlig hcg stickan
    Okej
  • MissHellen

Snart kommer min älskade hem, så nu ska jag faktist stänga av datorn haha!

Hörs i morron brudar

• TheLove

Godmorgon tjejer! hur är det? Jag mår illa och håller på bli förkyld...

• Butikslager

Guuud vad kul lovely! :D
    Jag tror du är. Det hade ju varit kul ju. :D

Jag är på jobbet som vanligt. Sista dagen idag, sen äntligen LEDIGT! :D

Jag längtar efter barn mer och mer. Måste smörja killen lite mer. Hehe.

• Butikslager

Fått mitt lönebesked igår.
    Jag kommer plocka ut TRETTONTUSENFEMHUNDRA! :D

Sen 2300 till från att jag jobbade natt en helg på grillen.

Sextontusen, 16 000:-.
    Fifan, min största lön ever.

Nu måste jag sparasparaspara. Tänk om jag inte får jobb, då blir det knapert.

Ha en bra dag brudar! :)
    Kram på er allihopa.

• MissHellen
    TheLove skrev 2007-08-24 09:46:04 följande:
    Godmorgon tjejer! hur är det? Jag mår illa och håller på bli förkyld...
    Go morron Här är de kanoners, sambon är äntligen hemma o har inte sovit själv i natt Hua, så skönt!
    Nej, hoppas du kryar på dej till helgen nu då..
  • MissHellen
    Butikslager skrev 2007-08-24 09:55:18 följande:
    Fått mitt lönebesked igår.Jag kommer plocka ut TRETTONTUSENFEMHUNDRA! :DSen 2300 till från att jag jobbade natt en helg på grillen.Sextontusen, 16 000:-.Fifan, min största lön ever.Nu måste jag sparasparaspara. Tänk om jag inte får jobb, då blir det knapert.Ha en bra dag brudar! :)Kram på er allihopa.
    Nej så härligt

Fick mitt i dag jag oxå, glömde skriva lön innan vi hade semester stäng, så jag fick lönen som jag skulle haft för två månader sedan o trodde inte att jag skulle få typ nått, men jag fick 1845 Underbart!
    Dessutom fick jag från skatteverket förra veckan, som jag häller inte visste om, 3000 bara sådär Visst blir man glad av pengar? haha

allt bra med dej annars?
  • TheLove

Undra när mina pengar kommer *-) har inte fått nån post än... på mitt kontrakt står det att jag tjänar 86,75/h men jag ska tjäna typ 92 eller nått så jag ringde igår till mitt jobb och skulle prata med dom och hon sa hon skulle ringa upp när hon tagit reda på mer men hon har inte ringt än så jag lär ju inte få högre lön denna månad heller och jag har jobbat massor... Fick dock tillbaka på skatten härom dagen 516kr... trodde jag skulle få MYCKET MYCKET mer... är jätte besviken

• TheLove
    Amalthea skrev 2007-08-23 23:00:07 följande:
    jag ska göra ett gravtest i mon..jag har en massa sympton så mer el mindre alla tror ja e gravid..men man vet ju aldrig? min pojkvän e INTE sugen på barn just nu..men jag har sagt till honom innan att blir jag gravid så finns inte abort i mina tankar. de verka rinte störa han så jättemykke. för då hade han sagt de! men jag får se i morron :D
    grattis såg i en annan tråd att du plussat
Svar på tråden Unga som längtar efter barn