• MissHellen

Unga som längtar efter barn

Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)

Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn
  • MissHellen

Jag kom på de, jag skriver ju blogg typ varje dag Så den som vill får ju läsa
    (Har lite o göra Min sambo är ute o skrivar med grannpojkens moppe )

www.nightlife.se/HellenDellen

• AngelicaJ

Jag har jobbat, vad hr du själv gjort?

MissHellen skrev 2007-08-24 19:06:56 följande:
    Heeej Brudar Vad har ni haft för er i dag?
  • MissHellen
    AngelicaJ skrev 2007-08-24 19:45:50 följande:
    Jag har jobbat, vad hr du själv gjort?
    Okej Har de gått bra?

Ja, Vi har firat våran 2års förlovnings dag (haha, vilket ord de blev)

Har gått på stan (de är marknad nu), gått ut o äte, myst o löst en massa Sudoku tillsammans Men nu är han ute o skruvar, som vanligt! Så jag ska passa på o plocka undan lite

Har du för dej nu då?
  • AngelicaJ

Jodp det gick bra å jobba, känns som man är där en evighet bara. Måste betyda att jobbet e skit tråkigt..

Ska strax sätta igång att fixa ordning i datarummet.. Mssa saker där inne men nu har fi fårr garderober och allt lagat så nu ska allt som ligger framme bort så jag kan ha mitt eget datarum =) Sitter just nu i soffan och det är inte skänt för ryggen.
    När jag har pillat klart där uppe dyker jag in igen.

Grattis till 2årsdagen då =) Låter som ni haft det riktigt mysigt =)

• MissHellen
    AngelicaJ skrev 2007-08-24 19:58:19 följande:
    Jodp det gick bra å jobba, känns som man är där en evighet bara. Måste betyda att jobbet e skit tråkigt.. Ska strax sätta igång att fixa ordning i datarummet.. Mssa saker där inne men nu har fi fårr garderober och allt lagat så nu ska allt som ligger framme bort så jag kan ha mitt eget datarum =) Sitter just nu i soffan och det är inte skänt för ryggen. När jag har pillat klart där uppe dyker jag in igen.Grattis till 2årsdagen då =) Låter som ni haft det riktigt mysigt =)
    Jaja, Men pengar ger ju jobb Man får tänka så

O, Jag vill oxå hålla på o dona på i ny lägenhet! Hur känns derå? Trivs ni?

Tack tack Fast de var ett par dagar sedan, den 19:de. men vi har inte haft tid förrän nu, men de var helt lyckat
  • AngelicaJ

Hehe jodå vi trivs bra men känns fortfarande som vi lever i flytt kartonger =/ Vill få iordning på det nu.

• MissHellen
    AngelicaJ skrev 2007-08-24 20:52:20 följande:
    Hehe jodå vi trivs bra men känns fortfarande som vi lever i flytt kartonger =/ Vill få iordning på det nu.
    Ja, Jag vet hur de känns. Har fortfarande inte fått upp våra tavlor vi o de var 1½ år sedan vi flytta hit haha, allt står i kartongerna nere i källaren.. Hua!
    Så i helgen, om de blir dåligt väder, så ska vi ner dit o rensa. Vägrar ta med mej all skit när vi ska flytta, vilket jag hoppas blir snart Har mejlat på en lägenhet i dag..
  • MissHellen
    Marylicious skrev 2007-08-24 21:46:03 följande:
    Hejsan svejsan =)
    Heeeeeeej
  • MariaOMarkus
    MissHellen skrev 2007-08-24 21:49:23 följande:
    Heeeeeeej
    läääget?
Svar på tråden Unga som längtar efter barn