• MissHellen

Unga som längtar efter barn

Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)

Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn
  • MissHellen
    Marylicious skrev 2007-08-23 17:25:13 följande:
    MissH - åker hem på söndag kväll eller måndag morgon
    Okej.. Hoppas ni reder ut allt till de bästa!
  • MariaOMarkus
    MissHellen skrev 2007-08-23 17:43:42 följande:
    Okej.. Hoppas ni reder ut allt till de bästa!
    Tack =)
  • TheLove

Jo jag ringde precis killen (har försökt få tag på han hela kvällen) han är hur glad som helst... jag sa till honom "Bli inte för glad nu, men jag testade mig med äl test förut och det var plus..." så vi bestämmde att på lördag testar vi och så köper vi CB och testar med också..

• MissHellen
    TheLove skrev 2007-08-23 22:21:56 följande:
    Jo jag ringde precis killen (har försökt få tag på han hela kvällen) han är hur glad som helst... jag sa till honom "Bli inte för glad nu, men jag testade mig med äl test förut och det var plus..." så vi bestämmde att på lördag testar vi och så köper vi CB och testar med också..
    Vill inte låta pessemistisk, men jag tror faktist inte att de funkar o testa med ÄL stickor, dom mäter väl någon annan halt än grav.test som mäter hcg? eller har jag helt fel?

Men jag håller tummarna tills på Lördag
  • Okaa san

jag ska göra ett gravtest i mon..jag har en massa sympton så mer el mindre alla tror ja e gravid..men man vet ju aldrig? min pojkvän e INTE sugen på barn just nu..men jag har sagt till honom innan att blir jag gravid så finns inte abort i mina tankar. de verka rinte störa han så jättemykke. för då hade han sagt de!

men jag får se i morron :D

• TheLove
    MissHellen skrev 2007-08-23 22:57:24 följande:
    Vill inte låta pessemistisk, men jag tror faktist inte att de funkar o testa med ÄL stickor, dom mäter väl någon annan halt än grav.test som mäter hcg? eller har jag helt fel? Men jag håller tummarna tills på Lördag
    jo jag tänker lite så med. där emot har jag hört att äl test kan mäta i hcg med på nått sätt... *-)
  • MissHellen
    Amalthea skrev 2007-08-23 23:00:07 följande:
    jag ska göra ett gravtest i mon..jag har en massa sympton så mer el mindre alla tror ja e gravid..men man vet ju aldrig? min pojkvän e INTE sugen på barn just nu..men jag har sagt till honom innan att blir jag gravid så finns inte abort i mina tankar. de verka rinte störa han så jättemykke. för då hade han sagt de! men jag får se i morron :D
    Välkommen

Spännande i morron!
  • MissHellen
    TheLove skrev 2007-08-23 23:05:32 följande:
    jo jag tänker lite så med. där emot har jag hört att äl test kan mäta i hcg med på nått sätt... *-)
    Ja, Men nu ska du ju testa på Lördag, så jag håller tummarna tills dess i stället
  • MariaOMarkus

ÄL test kan visst visa hcg utslag..jag testade med ett sånt och fick utslag då jag va gravid,och ett starkt utslag va de oxå..

• MissHellen
    Marylicious skrev 2007-08-23 23:24:42 följande:
    ÄL test kan visst visa hcg utslag..jag testade med ett sånt och fick utslag då jag va gravid,och ett starkt utslag va de oxå..
    Okej, Jag hade hört annat.. Men jag har ingen aning, så de kan väl vara så
Svar på tråden Unga som längtar efter barn