• MissHellen

Unga som längtar efter barn

Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)

Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn
  • TheLove
    Marylicious skrev 2007-08-23 14:58:33 följande:
    Va kul att du fick mer än va du förväntat dig Lovelyy - jaa precis de jag menar,att första barnet så vill man ju inte ha tvillingar kanske..men blir de så ,så får man ta de därifrån =) har ni tvillingar i släkten ?
    Nej det har vi inte men när vi pratar om hur vi tänker så har båda fått för sig att det blir tvillingar eller kanske till och med trillingar... men vi skulle nog bli minst lika glada ändå...
    Barnakär skrev 2007-08-23 15:46:10 följande:
    Hallå! Nya nyheter om lägenheten! Vill ni veeetaaaa? :)
    yaay tell me!
  • MariaOMarkus

Lovelyy - ujj trillingar..de är mkt jobb de.=). men klart ni blir glad va de än blir :)

• Barnakär

Alfons la ett bud på 700 000 och nu ska vi tydligen bestämma möte med föreningens ordförande så jag antar att vi har fått den? Lägenheten/källaren är också borttagen från internet.
    Men både jag och alfons känner att han har blåst oss så nu ska vi ta reda på om någon ens har budit före oss eller om han bara blåser oss..

• MariaOMarkus

Barnakär - hoppas han tagit bort den för att ni ska få den =) och att han inte blåser er

• Barnakär

Mary, jo men det vi menar med att han blåser oss är för att vi tror inte att någon har budit före oss.. Vi tror att han bara har sagt någonting för att få mer pengar för den..

• MariaOMarkus

Barnakär - jaa man vet ju aldrig men bra att ni är misstänksamma.

• TheLove

usch 700 000 det kan ni köpa nått mycket bättre för ju... Sattsa på en större lägenhet istället

• MissHellen

Hej brudar

Vad ni pratar allt bra med allihopa?

• MissHellen
    BhildaMilla skrev 2007-08-23 00:59:08 följande:
    jag är 17 år :) och min pojke är 20 :) jag går inte gym då jag har bestämt mig för att plugga senare när jag vet vad jag vill bli + jag vill vara hemma så länge som möjligt med bebisen . tycker inte om dagis!vill uppfostra mitt barn själv, vi satte igång bebis verkstaden nu i aug. så änn vet vi inte, om vi lyckats, men om vi har så är det riktigt tur :) annars är det bara att fortsätta..men allt tyder på att jag är grav, symptomerna nid blödning exakt 7 dagar efter äl :) allt. så vi håller tummarna :D några mer malmö bor här ?
    Välkommen
Svar på tråden Unga som längtar efter barn