• MissHellen

Unga som längtar efter barn

Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)

Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn
  • AngelicaJ

Hej hej =) Sambons son kommer idag så hoppas vi ska göra nå kul =) Första gången han ska sova här.. Kommer nog gå hur bra som helst.

• MissHellen
    AngelicaJ skrev 2007-08-25 11:51:55 följande:
    Hej hej =) Sambons son kommer idag så hoppas vi ska göra nå kul =) Första gången han ska sova här.. Kommer nog gå hur bra som helst.
    va härligt Vad ska ni hitta på för took då?
  • AngelicaJ

Vet inte riktigt.. Vad kan man göra med en 9 månaders unge?

• MissHellen
    AngelicaJ skrev 2007-08-25 12:14:36 följande:
    Vet inte riktigt.. Vad kan man göra med en 9 månaders unge?
    Ja, Jag har ingen aning Men nått kommer ni nog på ska du se..
  • MariaOMarkus

Hejsan

nu är jag hemkommen frå´n stan med mamma va konstens dag här i den lilla hålan jag är i ..hua så trött jag är..satt uppe från kl 4 till 8 imorse och pratade med pojkvännen..GÄÄÄÄSP*

• MissHellen
    Marylicious skrev 2007-08-25 13:52:48 följande:
    Hejsannu är jag hemkommen frå´n stan med mamma va konstens dag här i den lilla hålan jag är i ..hua så trött jag är..satt uppe från kl 4 till 8 imorse och pratade med pojkvännen..GÄÄÄÄSP*
    Okej, Hur gick pratet då?
  • MariaOMarkus
    MissHellen skrev 2007-08-25 14:05:57 följande:
    Okej, Hur gick pratet då?
    joo de gick bra faktiskt..han sa hur mkt han saknade mig och ville jag skulle komma hem,men han får vänta
    Tror han saknar lite närhets mys oxå,vi har inte haft 6 på hm..låt mig tänka..2 VECKOR :o galet me sant,men man blir inte så sugen på sex heller då man bråkat och sen så fick pillrerna min sexlust at sjunka ..

om du ville veta hahaha
  • MissHellen
    Marylicious skrev 2007-08-25 14:18:19 följande:
    joo de gick bra faktiskt..han sa hur mkt han saknade mig och ville jag skulle komma hem,men han får vänta Tror han saknar lite närhets mys oxå,vi har inte haft 6 på hm..låt mig tänka..2 VECKOR :o galet me sant,men man blir inte så sugen på sex heller då man bråkat och sen så fick pillrerna min sexlust at sjunka ..om du ville veta hahaha
    Okej De är bra att du håller han på stäckbänken haha!

Men de måste ju vara skönt o höra att han saknar dej
  • MariaOMarkus

MissH - ja de känns skönt att han saknar mig =)

• MissHellen
    Marylicious skrev 2007-08-25 14:39:10 följande:
    MissH - ja de känns skönt att han saknar mig =)
    Underbart
Svar på tråden Unga som längtar efter barn