• MissHellen

Unga som längtar efter barn

Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)

Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn
  • TheLove
    MissHellen skrev 2007-08-23 16:41:23 följande:
    Hej brudar Vad ni pratar allt bra med allihopa?
    Alla vill att jag ska testa mig :-P Fast jag har inte BIM förän på tisdag och har bara ett g-test. Ankan gav mig äl test igår och hon tycker jag ska testa med ett sånt...
    Marylicious skrev 2007-08-23 16:48:27 följande:
    KILLAR gaaah..
    Vad har han gjort nu?
  • MariaOMarkus

Lovelyy - jag vill flytta ifrån sverige inom en snar framtid..jag orkar inte bo här mer och vill till nåt varmt land ..och vi har prata om att vi ska flytta men nu verkar han inte vilja flytta.. och vill han inte flytta utomlands då kan jag lika gärna dra utomlands nu så kan han bo kvar..

• MissHellen

I kväll kommer ÄNTLIGEN min älsade hem, ett par dagar tidigare dessutom

• MissHellen
    Marylicious skrev 2007-08-23 16:57:24 följande:
    Lovelyy - jag vill flytta ifrån sverige inom en snar framtid..jag orkar inte bo här mer och vill till nåt varmt land ..och vi har prata om att vi ska flytta men nu verkar han inte vilja flytta.. och vill han inte flytta utomlands då kan jag lika gärna dra utomlands nu så kan han bo kvar..
    Jobbigt, men han kanske ändar sej? Man vet ju aldrig.. Han kanske bara fått för sej de nu, nu när allt kanske inte är på topp?

(oj, vart många kanske, ursäkta!)
  • TheLove
    Härre gud! Jag gjorde ett ÄL test precis och det är ett svagt svagt streck på det... Det är knappast så det syns så jag tar det inte som om jag är gravid. Kollade på det efter en jätte liten stund och såg inget så jag hälde ut kisset (tänkte att får jag ett streck så drar jag i gravtestet med men...)
    Ska göra ett g-test i helgen tror jag

Nu måte jag gå hej
    Marylicious skrev 2007-08-23 16:57:24 följande:
    Ni kankse håller på växa ifrån varandra? Det kanske inte är ni det ska vara? Låter som om allt skiter sig för er...
  • MariaOMarkus

MissH - joo kanske de..men han låter så glad varje gång vi prata i telen och på sms låter de som han inte bryr sig alls..vet ju inte va jag ska göra,om jag ska stanna lr gå.. :/

• MissHellen
    Marylicious skrev 2007-08-23 17:05:10 följande:
    MissH - joo kanske de..men han låter så glad varje gång vi prata i telen och på sms låter de som han inte bryr sig alls..vet ju inte va jag ska göra,om jag ska stanna lr gå.. :/
    Fy faaan, jag lider med dej! Jobbigt inte veta vad man vill eller vad man ska göra..
  • MariaOMarkus

Lovelyy - jaa jag tro allt du är gravid ta ett test i helgen med pojkvännen nu

MissH - neej men så som han är nu så känns de inte som att de bli bättre,jag har den känslan men ändå vill jag ge de en sista chans men kan ju inte tänka så hela tiden..vill bara bli lycklig igen

• MissHellen
    Marylicious skrev 2007-08-23 17:14:47 följande:
    Lovelyy - jaa jag tro allt du är gravid ta ett test i helgen med pojkvännen nu MissH - neej men så som han är nu så känns de inte som att de bli bättre,jag har den känslan men ändå vill jag ge de en sista chans men kan ju inte tänka så hela tiden..vill bara bli lycklig igen
    Jag förstår dej, måste vara skiiiit jobbigt! Men när ska du fara hem då? Ni kanske måste ses o prata o känna att "oj jag är ju kär igentligen, vad håller vi på med"
  • MariaOMarkus

MissH - åker hem på söndag kväll eller måndag morgon

Svar på tråden Unga som längtar efter barn