• MissHellen

Unga som längtar efter barn

Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)

Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn
  • Butikslager

tjenis brudar!
    Här är det +5 och regn. :( Hösten är här, träden är gula och höstdepressionen smyger sig på.

Imorgon arbetsförmedlingen igen. Undra om jag får något vettigt ur dom. NU sk ajag kramas med min älskling. Ha en bra söndag flickor! :)

• MariaOMarkus
    MissHellen skrev 2007-08-26 10:17:30 följande:
    Gomorron Brudar Söndag i dag, planer?Själv starta dagen inte allt för bra, hann inte änns upp ur sängen innan de var "diskution", hmm! Men de går snart över Måste bara sura ett tag till haha!!!
    MissH - va för diskution hade ni ?

Liiiv - ska oxå till arbetsförmedligen imon..ORKA gå dit men v gör man inte för att få ha kvar sin plats...

så imon på morgonen bär de av till STHLM..
  • MissHellen
    Marylicious skrev 2007-08-26 13:55:02 följande:
    MissH - va för diskution hade ni ? Liiiv - ska oxå till arbetsförmedligen imon..ORKA gå dit men v gör man inte för att få ha kvar sin plats...så imon på morgonen bär de av till STHLM..
    Ja, Vi ska ju flytta men har inte hittat nån lägenhet, men vi kom ändå överräns om att vi skulle säga upp lägenheten för att snabbare kunna ta en annan. Även om vi inte hittar nån så har mormor och/eller mamma ställt upp på att vi får bo där tills vidare. Men tjurskallen ger sej inte o ändå är de jag som får bo själv iomed att han är borta varannan vecka, som de troligtvis kommer att bli i framtiden oxå..
    Dessutom ska vi flytta dit min skola är, så jag vill flytta så fort som möjligt, så jag slipper pendla!
    Men han är lika tjurig som jag haha
  • MariaOMarkus

MissH - jaa hoppas de ordnar sig för er så ni hittar nån lägenhet nra din skola =) jaa ibland ska man vara envis

• MariaOMarkus

Nu har jag lagt upp lite fler bilder på sambon,mig och andra roligheter

• MissHellen
    Marylicious skrev 2007-08-26 15:35:41 följande:
    MissH - jaa hoppas de ordnar sig för er så ni hittar nån lägenhet nra din skola =) jaa ibland ska man vara envis
    Ja, Jag hoppas att de blir snaaaaaaaart Vi har ju pratat om de länge o varit överräns. Men sedan hade han varit o käka middag med min mormor o då hade dom gagga i hop sej om att de var "bäst" o vänta med o säga upp den, men de är ju inte så att vi hamnar på gatan o blir utan bostad.. HUA!!!

Nu ska jag kila på dina bilder
  • MariaOMarkus

MissH - jaa men det är ju ändå NI som ska flytta så jag tycker att NIbestämmer när,var,hur osv men ni löser de nog när ni ändå är överrens..
    haha gör så

• MissHellen
    Marylicious skrev 2007-08-26 18:35:38 följande:
    MissH - jaa men det är ju ändå NI som ska flytta så jag tycker att NIbestämmer när,var,hur osv men ni löser de nog när ni ändå är överrens..haha gör så
    Ja, Vi är ju överräns, de är ju de som är de jobbiga! Bara de att han vill inte säga upp lägeheten när vi hitta har hittat nån ny, men då har vi tre månadersuppsägningstid på denhära oxå.. O dom flesta vill hyra ut sin påengång! Jaja, Vi ska väl ta tag i de oxå, bara de att han bli på så dåligt humör när jag tar upp de haha! Men de fixar sej..

Vilka fina kort
  • MariaOMarkus

MissH -jaa kanske bäst och låta de va lite då =) han blir nog bara stressad av tanken och därför blir han sur...

tackar va grö du nu då?

• MissHellen
    Marylicious skrev 2007-08-26 18:43:35 följande:
    MissH -jaa kanske bäst och låta de va lite då =) han blir nog bara stressad av tanken och därför blir han sur...tackar va grö du nu då?
    De är de säkert, men jag blir ju stressad jag oxå, av o bo kvar! De är ju ändå jag som kommer att få vara ensam.. Jaja!

Nja, Jag är verkligen sugen på en glass. Så jag vet inte om jag ska kila o köpa en Du?
Svar på tråden Unga som längtar efter barn