• MissHellen

Unga som längtar efter barn

Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)

Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn
  • MariaOMarkus

skrattigtjej - newj men de kan ju bli så..biland har man inte sug på sex och de inte blir alls mkt.. kan vara så här oxå Räcka ut tungan  ett annat äl symtom jag har är att jag vill ha mkt sex då haha så de är ju bara bra då när det är dax för kids här Skrattande

• skrattigtjej

mary

jo ja bruka ha extrem sex lust hela tiden
    men dem där mens tabletterna fick ner min lust regält..
    kanske tq tid vänja sig

nu ska ja tebax till skolan igen cyjka för 4 backar puah

• MariaOMarkus
    skrattigtjej skrev 2007-09-04 12:03:04 följande:
    mary jo ja bruka ha extrem sex lust hela tidenmen dem där mens tabletterna fick ner min lust regält..kanske tq tid vänja sig nu ska ja tebax till skolan igen cyjka för 4 backar puah
    aaj trist att den drar ner lusten ju :/ ha de så trevligt i skolan och cykla försiktigt =)
  • skrattigtjej

mary

hehe tack ja du inte så trevlig ush måste på toa hinenr ja det :-=
    hahaha krama om dig ses ikväll

• MariaOMarkus
    skrattigtjej skrev 2007-09-04 12:07:11 följande:
    mary hehe tack ja du inte så trevlig ush måste på toa hinenr ja det :-=hahaha krama om dig ses ikväll
    kram kram =)
  • skrattigtjej

mary hur går det för dig då???

• Barnakär

HAR DU PLUSAT LOVELY?!

Själv håller jag på att budslå om en lägenhet i bromma. Den i Sundbyberg sket sig, mäklaren försökte blåsa oss.. Han ljög om massa saker som sedan visade sig inte stämma..

• MariaOMarkus
    skrattigtjej skrev 2007-09-04 16:09:47 följande:
    mary hur går det för dig då???
    Hur de går med barnplaneringen menar du`?
  • TheLove

Barnkär: Japp jag har plussat. Är gravid i V.6 (5+0) BF 6 Maj Jag sa ju att du inte skulle köpa lägenheten och att dom försökte lura er. Gu vilken tur ni hade att ni kom på det innan han hann lura er... Hur kom ni på det?

Svar på tråden Unga som längtar efter barn