Unga som längtar efter barn
Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)
Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!
Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)
Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!
Gå in på min blogg, har lagt upp bilder där. runeskjoldmatilda.blogg.se
Jo men sen är det ju lån på 1.5 miljoner som ska betalas..
FAN SNÄLLA KAN NÅGON HJÄ'LPA MIGH
min sambo har utan samfrågan med mig slösat jävla 10.000kr på en vecka TILL MAT????
FAN HELLER ATTT Hn har som han påstår..
ja blir så förbannad har de inte på svart och vitt e tvungen avbeställa handledar kurser och allting..
ja behöver ett break nu... ja palla inte detta...
ja måste ta ledigt från skolan imon och cykla dit och säga ja tar ledigt låna ut min cykel till en klass kompis elle nåt..
ja orka verkligen inte med dettanu....
ja hade 14.000kr han tog i lån för min skull ja skulle betala tebac, eftesom ja inte då viste ja kunde ta studie lån osv..
men så nu ha han slösat alla mina pengar så ja ha noll ställt med körkort nu..
detta väntade han med tala om...
han ha inte minsta skuld känslor fatta va dåligt ja mår...
ha knappt några vänner här så här kan man inte bo om mans ka fortsätta skolan
känner bara mina värld rasa samman va fan vill han alltså
förvandtlats till en ängel till en djävul om ja lämna honom tänker ja på de med utredningen ja ha väntat så länge och så jävla ingtevsivt måste isf vänta 2år till för få hjälp om ja ens får en annan kille snart isf...
ja vet ologiskt just nu men just nu för tillfället mår jag skit..
om han driver med mig komme ja ändå inte vara glad..
han gör så jävla sjuk humor..
ja dör snart ALLTSÅ
14.000kr åt helvete de som stör mig mest e han dricker varenda danu som sin lile bror
YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES
Dom ska ha lägenheten, så nästa vecka ska vi skriva kontrakt
UNDERBART!
Skrattigtjej- tror du måste ha nån och prata med..ring till en kurator och be dom om hjälp lr nåt..för du kan ju inte bo med nån som dricker varje dag..de kan gå dålit till de där..tänk på va DU vill inte va du kan förlora..för du kan inte stanna kvar om du mår dåligt av erat förhållande..ååå guu va arg jag skulle bli om min sambo slösa 10 tusen kronor sådär..skulle be han betala tillbaka vartenda öre och sen skulle jag ta mina grejer och dra..
MissH - va nice att de tar lägenheten ![]()