• MissHellen

Unga som längtar efter barn

Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)

Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn
  • MariaOMarkus
    Kyss
    TheLove skrev 2007-09-01 17:48:00 följande:
    Tack!
  • TheLove
    Marylicious skrev 2007-09-01 17:49:59 följande:
    Vi är helt överlyckliga! Det ligger en bebis i min mage! Vi ska bli föräldrar!!!!
  • AngelicaJ

Hehe, gumman så glad gör din skulle. Förstår din känsla. Vet hur mkt du längtat och nu är det verkligt.. Ses imorrn.

• TheLove
    AngelicaJ skrev 2007-09-01 20:59:16 följande:
    Hehe, gumman så glad gör din skulle. Förstår din känsla. Vet hur mkt du längtat och nu är det verkligt.. Ses imorrn.
    Tack Men jag har ju inte köpt nått till dig än... Är det lugnt om det kommer i efterskott? Tror inte jag hinner ner på stan imorgon...
  • AngelicaJ

Så roligt att se när människors längtan går i uppfyllelse. Nu är vi ett par stycken som plussat och jag är nog säker på att alla håller tummarna för er andra som fortfarande försöker. Hoppas det är eran tur snart!

• TheLove
    Butikslager skrev 2007-09-03 18:13:31 följande:
    grattis lovely! :d
    Tack så mycket! Vad dött det har blivit i tråden. Var har alla tagit vägen?
  • AngelicaJ

Jag är här.. drar dock till luleå ikväll. vet inte hur mkt internet jag kommer ha där men få lite liv i tråden nu =)

• TheLove

Jag sa att jag skulle sova för en timme sen men jag kommer ju aldrig till sängen... Har uppdaterat min blogg om ni vill läsa!

Svar på tråden Unga som längtar efter barn