• MissHellen

Unga som längtar efter barn

Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)

Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn
  • MariaOMarkus

Lovelyy,MissH tackar

ska prov jobba på Måndag och ska jag säga till chefen om jobbet passade mig lr inte.. KLART de kommer passa hahah..jag får ju ett heltid jobb

• MissHellen
    Marylicious skrev 2007-08-31 20:03:52 följande:
    Lovelyy,MissH tackar ska prov jobba på Måndag och ska jag säga till chefen om jobbet passade mig lr inte.. KLART de kommer passa hahah..jag får ju ett heltid jobb
    Va, Var de helttid? Så underbart roligt Grattis åter igen!
  • MariaOMarkus
    MissHellen skrev 2007-08-31 20:20:42 följande:
    Va, Var de helttid? Så underbart roligt Grattis åter igen!
    yes de va de..så himla underbart att de va de.
  • MissHellen
    Marylicious skrev 2007-08-31 20:26:05 följande:
    yes de va de..så himla underbart att de va de.
    Kul
  • MariaOMarkus
    MissHellen skrev 2007-08-31 20:30:23 följande:
    Kul
    yeees hmm.funderar på om man ska duscha och vara lite xtra fräsch tills sambon kommer hem Flört
  • Niccisen

MIssH: Jo det är skitdrygt. Vi är ju visserligen vana att vara ifrån varandra iom att vi hade distansförhållande från början. Men det vi ses mindre nu än då känns det som. Trodde det skulle bli bättre när vi flyttade ihop, men förhoppningsvis får vi börja vårt gemensamma liv i oktober

• skrattigtjej

fy vad hemskt det är

jag sitter på nålar för utredningen samtidigt som jag försöker överleva skolan :-/
    plugget drar musten ur mig och samtidigt tusen läxor..
    lite läxor klara iaf... tur det.. skönt...

men sedan engelskan kan jag inte stava :-/
    och hakar upp mig på ord osv, dyseliksil typ har jag..
    ja kalla det för det, har inte fått redig diagnos..

min gyn ringer om några dagar... så nervös..

ska träffa min store bror imon i stan iaf fika på kyrkis, hans dotter går på, hehe ja ja e faster till en tös som snart e 4år..

det känns välla sådär... känne henne inte så bra som ja vill, så är osäker när man är med dem

men de va längesen man såg sin bror så det ska bli kul

krama om er alla

• A flikka

Vet ni vad tjejer.. det var trevligt att talas vid en tid, men jag känner inte att jag platsar i denna tråd längre. tror ingen utav er kommer sakna mig särskilt heller då jag inte varit särskilt aktiv den senaste tiden. Kanske springer på er tråd igen nån gång, men tar bort den från favoriter nu.

Tack och hej

• skrattigtjej

A flikka

får ja fårha vrf du lämna os

• A flikka
    skrattigtjej skrev 2007-08-31 23:01:47 följande:
    A flikka får ja fårha vrf du lämna os
    Joo.. känner väl inte att jag har fått någon direkt kontakt med någon här inne. Finns inget som håller mig kvar lixom :). kanske kommer tillbaka när bebisar är mer aktuellt..
Svar på tråden Unga som längtar efter barn