• MissHellen

Unga som längtar efter barn

Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)

Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn
  • AngelicaJ

haha nej vill inte fastna i det :P Behöver plugga så jag låter bli.

• MariaOMarkus

Gaah..jag fattar ingen ting..efterppiller mens så ska väl äl komma 14 dar efter lr ?..

nu äör de 6 dagar sen trolig äl och jag har molande värk i magen,den är svullen och tempen är 1 grad högre..då måste de ju vara mens på G..eller? Fundersam

Längtar efter en liten med sambon
  • skrattigtjej

ja ha bara massa äckliga flytningar hela tiden som inte stoppar

• MissHellen

Heeej tjejer Vad har ni för er då?

Mary, Snart kommer värsta jobb erbjudandet till dej, Jag lovar
    När ska du ha mens då? Men är de inte från att man har ÄL o 14 dagar efter de man får mens, eller är jag helt fel ute? Tycker att jag sätt de nån stans, men är inte alls säker..

Liiv, GRATTIS till jobbet

• MissHellen
    AngelicaJ skrev 2007-09-08 16:31:59 följande:
    Hej! Tillbaka efter 5 intensiva dagar på skolan.. I inte gjort annat än att bli matad med med information och pluggat så nu är jag helt slut.. Världens storm här =/Hur äre med er då?
    Här är de jätte bra

Själv då? Börja magen synas eller?
  • MariaOMarkus
    MissHellen skrev 2007-09-10 16:51:04 följande:
    Heeej tjejer Vad har ni för er då?Mary, Snart kommer värsta jobb erbjudandet till dej, Jag lovar När ska du ha mens då? Men är de inte från att man har ÄL o 14 dagar efter de man får mens, eller är jag helt fel ute? Tycker att jag sätt de nån stans, men är inte alls säker..Liiv, GRATTIS till jobbet
    joo du har helt rätt.. jaa jag hoppas på ett smaskit jobb erbjudande snart haha
  • MissHellen
    Marylicious skrev 2007-09-11 08:42:52 följande:
    joo du har helt rätt.. jaa jag hoppas på ett smaskit jobb erbjudande snart haha
    Självklart allt bra?
  • MariaOMarkus
    MissHellen skrev 2007-09-11 15:15:42 följande:
    Självklart allt bra?
    Nej..jag r fruktansvärt äckligt uttråkad..inte orkat göra nåt idag..å sambon kommer inte hem direkt efter skolan.BLÄÄÄÄÄ Skrikandes jag vill ha nåt å göra om dagarna å det är dyrt å gå på eftermiddagskurs

hur är det sj?
Svar på tråden Unga som längtar efter barn