• MissHellen

Unga som längtar efter barn

Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)

Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn
  • MissHellen
    TheLove skrev 2007-08-31 12:41:15 följande:
    nej fan va surt... Vilken mupptant... katter är inget att vara rädd för dom är ju världens underbaraste (dock va jag livrädd för kissar när jag va yngre)
    Ja, De känndes inge kul. Jag som hade så stora förhoppngar (vilket jag ALLTID har) osså är de bara ett pucko som kommer, dessutom ringer o väcker oss

Nej, o våra katter är alltid snäll mot nya o dom som kommer hem till oss. Dom stryker sej bara efter bena o vill bli kladdade. Inte så att dom attackerar dom

Men men, Som Roger sa. Hon kanske tar den ändå, man vet aldrig med sånna människor
  • TheLove
    MissHellen skrev 2007-08-31 12:45:29 följande:
    Ja, De känndes inge kul. Jag som hade så stora förhoppngar (vilket jag ALLTID har) osså är de bara ett pucko som kommer, dessutom ringer o väcker oss Nej, o våra katter är alltid snäll mot nya o dom som kommer hem till oss. Dom stryker sej bara efter bena o vill bli kladdade. Inte så att dom attackerar dom Men men, Som Roger sa. Hon kanske tar den ändå, man vet aldrig med sånna människor
    får hoppas att hon tar den... Det är ju det bästa för er
  • TheLove

mums va gott det var med soppa... sitter o sörplar i mig lite nu

• MissHellen
    TheLove skrev 2007-08-31 12:48:00 följande:
    får hoppas att hon tar den... Det är ju det bästa för er
    De hoppas vi oxå

O, Va gott med soppa Vad blev de då?
  • TheLove

köttfärssoppa... om du vill ha receptet kommer det här:

köttfärs
    gullök
    några potatisar
    röd paprika
    krossade tomater
    köttbuljong
    salt
    peppar

Stek köttfärsen i olivolja (nyttigt)
    häll över grovt hackad lök och potatis, häll i vatten och krossade tomater och paprika. krydda efter smak och om det behövs i med en buljongtärning... låt koka/sjuda till potatisen blit lagom mjuk

Vill man variera lite går det att ta grönsaker man har hemma.. Jag tog ärtor istället för paprika.

• skrattigtjej

hej allihoppa

ush va trött ja är

• TheLove
    Marylicious skrev 2007-08-31 15:15:42 följande:
    JAG FICK JOBBET
    GRATTIS!!!!! Så jävla skoj!
  • MissHellen
    TheLove skrev 2007-08-31 14:03:19 följande:
    köttfärssoppa... om du vill ha receptet kommer det här:köttfärsgullöknågra potatisarröd paprikakrossade tomaterköttbuljong saltpepparStek köttfärsen i olivolja (nyttigt)häll över grovt hackad lök och potatis, häll i vatten och krossade tomater och paprika. krydda efter smak och om det behövs i med en buljongtärning... låt koka/sjuda till potatisen blit lagom mjukVill man variera lite går det att ta grönsaker man har hemma.. Jag tog ärtor istället för paprika.
    Den brukar vi oxå göra, men skippa paprikan, tycke inte om kokta grönsaker Men den är skiiiiit god Älskar de..
  • MissHellen
    Marylicious skrev 2007-08-31 15:15:42 följande:
    JAG FICK JOBBET
    Grattis, Igen
Svar på tråden Unga som längtar efter barn