• MissHellen

Unga som längtar efter barn

Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)

Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn
  • MariaOMarkus

God morgon bruttor =)

är allt bra med er ? själ väntar jag på att få veta om jag fick jobbet som frukostvärdinna lr inte..så spännande hihih..

• TheLove
    Marylicious skrev 2007-08-31 11:20:52 följande:
    God morgon bruttor =)är allt bra med er ? själ väntar jag på att få veta om jag fick jobbet som frukostvärdinna lr inte..så spännande hihih..
    jag är hungrig, annars är allt bra själv då? håller tummarna för att du får jobbet
  • MariaOMarkus
    TheLove skrev 2007-08-31 12:00:19 följande:
    jag är hungrig, annars är allt bra själv då? håller tummarna för att du får jobbet
    Du får se till att få i dig nåt =) tack...med mig är de bra,tänkte oxå äta nåt och se lite på tv och sådär..
  • TheLove
    Marylicious skrev 2007-08-31 12:03:36 följande:
    Du får se till att få i dig nåt =) tack...med mig är de bra,tänkte oxå äta nåt och se lite på tv och sådär..
    jo jag med... jag funderar på att laga soppa... antingen köttfärssoppa eller kycklingsoppa... vad tycker du? (har aldrig lagat nått av det men mamma göt världens godaste köttfärssoppa som hon gav mig receptet (ungefär) på... Kycklingsoppa har jag aldrig ens ätit...
  • MariaOMarkus

köttfärssoppan lät ju mest tilltalande tycker jag allt.. =) den borde du testa.. Glad

• TheLove
    Marylicious skrev 2007-08-31 12:06:45 följande:
    köttfärssoppan lät ju mest tilltalande tycker jag allt.. =) den borde du testa..
    Då får det bli det... mumsig frukost men det lär ju ta lite tid... får väl sätta igång nu på en gång i så fall
  • MariaOMarkus
    TheLove skrev 2007-08-31 12:09:43 följande:
    Då får det bli det... mumsig frukost men det lär ju ta lite tid... får väl sätta igång nu på en gång i så fall
    jaa gör så du =) tänkte oxå sätta igång här hehe
  • TheLove

hade inte allt som skulle vara i men jag drog i lite grejer jag hade... tror det blir jätte mums

• MissHellen
    TheLove skrev 2007-08-31 10:52:57 följande:
    Hur gick det? Tog hon lägenheten? Jag förstår inte hur man kan ge folk massa hopp (lumpen) och sen tar dom bort det... Då är det väl bättre att säga: "Ni får inget ledigt över jul" och sen när julen kommer så¨säger dom att "ni är lediga från då till då"...På lördag ska vi testa oss även om han inte kommer hem
    Nja, Jag vet inte. Hur knepig dam som hällst, stog o drog dragkedjan upp o ner o sa jaha jaha jaha jaha jaha.. Så jag vet faktist inte Dessutom var hon bara här i 6 minuter, vet inte om hon var rädd för våra kissemissar haha! Men vi hoppas på att nån annan kommer o kolla oxå!

Ja, De är helt sjukt hur man kan lova nått o sedan ta tillbakade. Men som du säger, de vore ju bättre om de var tvärttom.. Annars gör man ju massa planer o allt!
  • TheLove
    MissHellen skrev 2007-08-31 12:37:55 följande:
    Nja, Jag vet inte. Hur knepig dam som hällst, stog o drog dragkedjan upp o ner o sa jaha jaha jaha jaha jaha.. Så jag vet faktist inte Dessutom var hon bara här i 6 minuter, vet inte om hon var rädd för våra kissemissar haha! Men vi hoppas på att nån annan kommer o kolla oxå!Ja, De är helt sjukt hur man kan lova nått o sedan ta tillbakade. Men som du säger, de vore ju bättre om de var tvärttom.. Annars gör man ju massa planer o allt!
    nej fan va surt... Vilken mupptant... katter är inget att vara rädd för dom är ju världens underbaraste (dock va jag livrädd för kissar när jag va yngre)
Svar på tråden Unga som längtar efter barn