• MissHellen

Unga som längtar efter barn

Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)

Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn
  • MissHellen

Mary, Ja de känns underbart att vi slipper betala dubböa hyrer i två månader

Har du för dej då?

• skrattigtjej

mary jo vi löste det..

Han är skyldig mig en förklaring...
    Men vi är ihop jag klarar det bara jag lägger manken till med mitt med.. men svårt när man har allt annat tänka på samtidigt..

imon e det vetrinären och nästa vecka handledar kurs

idag skulle min gyn ringa mellan 13-16.00 och hon ringde förra gr 17.00 så hoppas hon rinegr snart men ha dåligt samvete ja va så taskig i 5 mailen ja skickade när ja va orolig..

shit ja svettas fan ihjäl ja e rädd att hon är arg

• MariaOMarkus
    MissHellen skrev 2007-09-06 12:17:18 följande:
    Mary, Ja de känns underbart att vi slipper betala dubböa hyrer i två månader Har du för dej då?
    Super nice ju =)

har precis duschat ..ska sitta lite här och kika runt tänkte jag =) haha
    Längtar efter en liten med sambon
  • MariaOMarkus
    skrattigtjej skrev 2007-09-06 15:52:15 följande:
    mary jo vi löste det..Han är skyldig mig en förklaring...Men vi är ihop jag klarar det bara jag lägger manken till med mitt med.. men svårt när man har allt annat tänka på samtidigt..imon e det vetrinären och nästa vecka handledar kursidag skulle min gyn ringa mellan 13-16.00 och hon ringde förra gr 17.00 så hoppas hon rinegr snart men ha dåligt samvete ja va så taskig i 5 mailen ja skickade när ja va orolig..shit ja svettas fan ihjäl ja e rädd att hon är arg
    Hur gick de med din gyn igår ? va sa hon ?
  • MissHellen
    Marylicious skrev 2007-09-07 11:30:35 följande:
    Super nice ju =)har precis duschat ..ska sitta lite här och kika runt tänkte jag =) haha
    Ja, De känns förjävla bra Kontraktet kom i dag, så på Söndag ska dom skriva på

Okej, ska snart duscha jag oxå
  • MariaOMarkus
    MissHellen skrev 2007-09-07 11:51:08 följande:
    Ja, De känns förjävla bra Kontraktet kom i dag, så på Söndag ska dom skriva på Okej, ska snart duscha jag oxå
    ååh måste kännas skönt..När flyttar ni in till eran nya då?..om 3mån ? 
  • MissHellen
    Marylicious skrev 2007-09-07 11:52:31 följande:
    ååh måste kännas skönt..När flyttar ni in till eran nya då?..om 3mån ? 
    Haha, nej nej! Om ett par dagar Flttar den första Oktober, men har pratat med hon som äger lägenheten vi ska ha o de lät som att vi kunde få flytta in lite före, för att den första är den Måndag så de blir sista helgen i September i stället Vilket är snart!
  • MariaOMarkus
    MissHellen skrev 2007-09-07 11:53:49 följande:
    Haha, nej nej! Om ett par dagar Flttar den första Oktober, men har pratat med hon som äger lägenheten vi ska ha o de lät som att vi kunde få flytta in lite före, för att den första är den Måndag så de blir sista helgen i September i stället Vilket är snart!
    jaa det 'r ju inte så långt kvar då¨ju har ni börjat små packa ? hehe
  • MissHellen
    Marylicious skrev 2007-09-07 12:00:42 följande:
    jaa det 'r ju inte så långt kvar då¨ju har ni börjat små packa ? hehe
    Nej de är ju inte de Nää, De har vi inte. Börja ju skolan i måndags o Roger har jobbat hela veckan, dessutom lånade vi ut alla våra flyttkartonger till ett par kompisar som skulle flytta, då hade dom glömt dom ute på släpet över natten o de hade regna, så du kan ju tänka dej hur dom såg ut Så dom ska köpa nya, men när? Ska jaga på dom lite, är ju ganska snart så
  • MariaOMarkus
    MissHellen skrev 2007-09-07 12:03:29 följande:
    Nej de är ju inte de Nää, De har vi inte. Börja ju skolan i måndags o Roger har jobbat hela veckan, dessutom lånade vi ut alla våra flyttkartonger till ett par kompisar som skulle flytta, då hade dom glömt dom ute på släpet över natten o de hade regna, så du kan ju tänka dej hur dom såg ut Så dom ska köpa nya, men när? Ska jaga på dom lite, är ju ganska snart så
    haha jaa då kan jag förstå att ni inte kan använda dom ..man bra att de köper nya ju ,ska de hjälpa er ¨å flytta oxå ?
Svar på tråden Unga som längtar efter barn