Unga som längtar efter barn
Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)
Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!
Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)
Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!
Hehe, jo det är ju som en bit.. :P
Hon har råkat ut för en olycka, är förlamad från brösten och ner ungefär.. Jättetrevlig tjej! :)
Sviindåligt med lägenheter om man inte vill köpa.
Har stått i bostadskö 2år men får inga erbjudanden.. Och vill man köpa så är det dyyrt. Eller kanske inte om man jämför med vad en lägenhet kostar där nere hos er, men jämfört med vad det brukar gå på. Tvåorna får man betala över 100 000 för..
Men priserna går ner och allteftersom LKAB börjar bli färdig med det nya verket så flyttar folk härifrån och det blir lättare att få lägenhet. Sen är det ju bara ungefär fyra lägenheter ute per vecka.. Just nu är det nog tre tror jag..
www.kirunabostader.se
Hon är 38.. Men beter sig inte så.. Är mycket yngre i sinnet! :) Och hon ser inte ut att vara över 30, om ens 25.. :P Jag jobbar enam, men då har jag ju henne och tre hundar till sällskap. :)
För nåt år sen så var lägenheterna så billiga. Men Kiruna är ju inte stort, och det spelar som ingen roll vart man får lägenhet, det är ändå nära till allting.. :) Så allt är som att bo i stan nästan.
Kul att ni hittat en bra lägenhet! Hur stor är den och vad är det för hyra?
Killen säger några år.. Men jag vill börja nästa år! :)
jag kan säga! Ni kan ju alltid längta till ni är gravida men illamåendet är inget att längta efter, inte heller alla andra saker man mår dåligt över och oron... nej tack men jag älskar att vara gravid!
Det är det bästa jag någonsin gjort