• MissHellen

Unga som längtar efter barn

Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)

Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn
  • MissHellen
    Marylicious skrev 2007-09-11 15:17:51 följande:
    Nej..jag r fruktansvärt äckligt uttråkad..inte orkat göra nåt idag..å sambon kommer inte hem direkt efter skolan.BLÄÄÄÄÄ  jag vill ha nåt å göra om dagarna å det är dyrt å gå på eftermiddagskurshur är det sj?
    Ja, Jag vet! De är skit jobbigt o inte ha nåe o göra.. Man kan bli helt psyko! Har du ingen kompis du kan ringa så ni bara kna träffas o snacka en massa skit?

Jorå, de är kanoners Känns som att allt håller på o ordna upp sej nu! Trivs skit bra med klassen o har två stycken som jag riktigt känner kan bli vänner för livet Jätte kul!
  • MariaOMarkus

MissH va kul att du trivs och att du lärt känna nya vänner blir glad för din skull..

neej har inte alls många vänner är,och mina barndomsvänner som oxå bor här uppe nu har fullt upp i skolan vill träffa nya vänner men så svårt då jag bara söker jobb..så nu ska jag kolla på nån eftermiddagskurs så man träffar lite folk

Längtar efter en liten med sambon
  • MissHellen
    Marylicious skrev 2007-09-11 15:32:09 följande:
    MissH va kul att du trivs och att du lärt känna nya vänner blir glad för din skull..neej har inte alls många vänner är,och mina barndomsvänner som oxå bor här uppe nu har fullt upp i skolan vill träffa nya vänner men så svårt då jag bara söker jobb..så nu ska jag kolla på nån eftermiddagskurs så man träffar lite folk
    De känns undebart att de flyter på så bra som de gör, o man kan inte få förmånga vänner häller

Vet precis hur de är, är ju oxå ganska nyinflyttad där vi bor o har man inge jobb eller nått är de skit våsrt o träffa nya människor, de är ju inte så att dom kommer hem till soffan änns Man måste ju ut för o kunna lära känna nån..
    Ja, men gör de! De tror jag på, jag tror att man kan träffa jätte mycke roligt folk på sånna kurser Jag vet att de kommer o ordna sej för dej!
  • MariaOMarkus

MissH - jaa precis..joo nåt hittar man ju..men de kostar om jag inte ska gå på komvux..men får smöra lite för mammsen så ska de nog gå..för jag MÅSTE göra nåt,jag kommer avlida här hemma annars hahah :P

• MissHellen
    Marylicious skrev 2007-09-11 15:41:24 följande:
    MissH - jaa precis..joo nåt hittar man ju..men de kostar om jag inte ska gå på komvux..men får smöra lite för mammsen så ska de nog gå..för jag MÅSTE göra nåt,jag kommer avlida här hemma annars hahah :P
    Klart att mammsen ställer upp
    Vet hur jobbigt de är o bara "gå" hela dagarna, man kan bli helt knäckt. När jag hade de jobbigast, var min höjdpunkt på dan o åka o handla o bara se folk, hur sjukt är derå?
  • MariaOMarkus
    MissHellen skrev 2007-09-11 16:36:53 följande:
    Klart att mammsen ställer upp Vet hur jobbigt de är o bara "gå" hela dagarna, man kan bli helt knäckt. När jag hade de jobbigast, var min höjdpunkt på dan o åka o handla o bara se folk, hur sjukt är derå?
    hahaha dte är ju samma här.. nej usch..idag ska jag söka lite jobb sen ska jag gå ut och bara gloo på folk :P vill köpa smink så får väl ta mig kragen å göra de

Lovelyy- med mig är de bra
  • MissHellen

Mary, Okej Har de gått bra i dag då?
    Själv har jag en massa o göra, vet inte hur många uppgifter vi fått. Så ska ta mej i kragen o göra de i morron o på Fredag så jag har helgen ledig
    Ska ju o skriva på kontraktet i morron, om de har kommit vill säga

Lovely, Kanoners här Lite mycket bara!

• TheLove

Uch vad mitt illamående har varit jobbigt idag! Vaknade i morse och mådde jätte illa, sprang in på toan och då lugnade det ner sig, slapp spy, gick tillbaka till sängen och lägger mig, börjar må super illa igen sätter mig upp och det lugnar sig... Kunde helt enkelt inte ligga ner. Nu sitter jag framför datorn och mår lite småilla...

• Butikslager
    TheLove skrev 2007-09-13 07:34:25 följande:
    Uch vad mitt illamående har varit jobbigt idag! Vaknade i morse och mådde jätte illa, sprang in på toan och då lugnade det ner sig, slapp spy, gick tillbaka till sängen och lägger mig, börjar må super illa igen sätter mig upp och det lugnar sig... Kunde helt enkelt inte ligga ner. Nu sitter jag framför datorn och mår lite småilla...
    Guud vad roligt lovvely! :)
    Jag vill också må illa och spy.. (av rätt anledning alltså!)

Söker lägenhet som en tok, och försöker hitta en billig bil att köpa.. Någon som har en skrotvolvo till salu? :)
Svar på tråden Unga som längtar efter barn