Unga som längtar efter barn
Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)
Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!
Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)
Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!
MissH va kul att du trivs och att du lärt känna nya vänner
blir glad för din skull..
neej har inte alls många vänner är,och mina barndomsvänner som oxå bor här uppe nu har fullt upp i skolan
vill träffa nya vänner men så svårt då jag bara söker jobb..så nu ska jag kolla på nån eftermiddagskurs så man träffar lite folk
MissH - jaa precis..joo nåt hittar man ju..men de kostar om jag inte ska gå på komvux..men får smöra lite för mammsen så ska de nog gå..för jag MÅSTE göra nåt,jag kommer avlida här hemma annars hahah :P
Kikar in! Hur är det med alla idag?
Mary, Okej
Har de gått bra i dag då?
Själv har jag en massa o göra, vet inte hur många uppgifter vi fått. Så ska ta mej i kragen o göra de i morron o på Fredag så jag har helgen ledig
Ska ju o skriva på kontraktet i morron, om de har kommit vill säga
Lovely, Kanoners här
Lite mycket bara!
Uch vad mitt illamående har varit jobbigt idag! Vaknade i morse och mådde jätte illa, sprang in på toan och då lugnade det ner sig, slapp spy, gick tillbaka till sängen och lägger mig, börjar må super illa igen sätter mig upp och det lugnar sig... Kunde helt enkelt inte ligga ner. Nu sitter jag framför datorn och mår lite småilla...