Unga som längtar efter barn
Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)
Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!
Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)
Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!
Tjejer..jag ska lämna min sambo..jag orkar inte mer
ååh ja...hafy bråk hela natten och nu säger jag stopp..detta tär på mig psykiskt och igår fick jag en panikattack som fortfarande sitter i..
ska träffa en kompis snart..så ska få prata av mig..men just nu vill jag bara gråta..är trist och l'ämna nån man tycker om men jag kan inmte fortsätta detta..
Lovelyy - tror inte jag är inne vid 10 tiden då sambon är hemma så kan inte prata om detta..men jag kommer vara inne imon eftermiddag(kväll då är jag hemma hos päronen i småland och kan äntligen slappna av och få vara mig själv..guu va jag längtar..
![]()
![]()
Liiv, Låter bra de, gör de
Sundsvall kanske du vet var de ligger?
Hur gammal var pojkvännen din?
Nej, självklart inte! Man vill ju inte tvinnga på den man älskar ett barn, tänk vilka skuldkännslor man skulle få senare! Nej nej, då är de bättre o vänta. han kanske vill vänja sej lite vid tanken först oxå
Mary, Du vet var jag finns!
Faaa, Vårat kontrakt hade inte kommit i dag
Skulle tydligen komma på Måndag, så på Tisdag kanske vi kan skriva på.. SKIT!
Man vill ju ha de klart, annars står vi ju utan bostad. Vi har ju sagt upp denhära! Ski gubbe..
hej alla ja hinner inte läsa allt så ja tror inte nån skriivit nbåt till mig???
måste ha lektipon nu barn och ungdom krama om
Mary, Hur känns de i dag då?
Har msn på hela dagen, så du kan väl höra av dej
Tänker på dej!
Hur är de med alla andra då?
Hej! usch vad ledsen jag blir Mary, men hoppas du snart mår bättre. Jag vet hur det är att lämna nån man tycker om. Saknar fortfarande mitt ex som person men inte det förhållandet vi hade =/ Ibland så funkar det bara inte.
Med mig är allt bra.. lite trött eftersom jag inte kunde somna innan 3 inatt fast jag var jätte trött. Låg och tänkte på en massa saker.
Hur är det med er andra då?