• MissHellen

Unga som längtar efter barn

Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)

Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn
  • A flikka

jaa.. med tanke på dina inlägg :). testar svagt och har ont i brösten osv :)

• Laban88

aha.. jo jag vet inte riktigt vad jag ska tro i en annan tråd tjatar dom som attan på mig att jag ska springa till apoteket och köpa cb digital..
    men det regnar ute och jag vill bara testa med morgonurin..

• MariaOMarkus

jag tänker aldrig igen köpa från billuga tester,preg ,cb...jag tänker gå till barnmorskan nästa gång...

Längtar efter en liten i magen
  • Laban88

nu har jag iaf varit och köpt cb digital.. får se vad det säger imorgon.. börjar bli lite nervös nu.. mycket på en gång..
    fick reda på idag att jag ska på arbetsinterjuv på måndag.. :-O lät på henne som att det nästan var 100% säkert att jag får jobbet.. iofs är det bara över semestern men kanske fortsatt sen.. och så är man kanske gravid också.. kan det bli bättre?!!

• TheLove

Jag hade en killkompis sovande hos mig inatt. i morse hade jag mensvärk och han var så himla gullig! Frågade om han skulle bädda ner mig/hämta värktabletter/göra lite te och massa andra saker... så himla gullig.

Har aldrig blivit ompysslad så men jag sa att det inte behödes, hade ju inte alls ont gämfört med va jag brukar så jag tyckte det bara skulle va konstigt om han pyssla  om mig så Men gu' va gullig han var!

• Butikslager

Gaah, jag blir tokig.

Använder inte något prevetivmedel utan kör med avbrutet.
    Skulle haft mens i fredags men den har ännu inte kommit! Har sen i torsdags känts som att den varit påväg hela tiden! Men det kommer ingen, sen hade jag en minimal blödning i fredags men inte mer än så. Tog gravtest i helgen men det visade ingenting.

Är det vanligt att mensen hoppar över bara för skojs skull?

• Laban88

Kunde inte hålla mig ifrån att testa.. så jag testade för 1 timme sen med cb digital.. och det blev ett PLUS!! kan ni fatta det ett PLUS!? skakade i hela kroppen och pulsen kom upp i 120 på en sekund men nu har jag lugnat ner mig lite så nu kallsvettas jag bara och pulsen går fortfarande lite för fort

• A flikka

Här var det liv i tråden! Vad kul :D

Liiv: Har kört samma som dig och min mens verkar ha hoppat över. Ligger på bim+24 nu tror jag... har slutat räkna lite smått..

• TheLove
    Laban88 skrev 2007-07-05 18:24:41 följande:
    Kunde inte hålla mig ifrån att testa.. så jag testade för 1 timme sen med cb digital.. och det blev ett PLUS!! kan ni fatta det ett PLUS!? skakade i hela kroppen och pulsen kom upp i 120 på en sekund men nu har jag lugnat ner mig lite så nu kallsvettas jag bara och pulsen går fortfarande lite för fort
    Grattis grattis! Hur känns det?!
Svar på tråden Unga som längtar efter barn