• MissHellen

Unga som längtar efter barn

Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)

Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn
  • MissHellen

Jag trodde att jag fick fantisera till resten

Nej, men att han var där o sedan "bara blev de"

• MissHellen

A flikka skrev 2007-07-04 19:05:05 följande:

Mjo, det kan man kanske säga, men vi har upplevt sjukt mycket på sjukt kort tid... tyvärr :/. Ej bra saker dock.. men det har stärkt vårt förhållande nåt otroligt.
    Oj, de låter ju inte bra :/ Tyvärr? Jag ska iinte fråga om du inte vill berätta
  • MissHellen
    sviskon skrev 2007-07-04 19:05:04 följande:
    Hej. Känner att jag platsar rätt bra i den här tråden. :)
    Oj, Jag misade dej Men välkommen
  • Laban88

Jaa.. det gick undan där
    Men som sagt hade han inte gett mig numret då hade det dröjt yttligare ett par månader innan han kunde skriva till mig på lunar och han tyckte det var kul att äntligen få kontakt med någon i den staden
    Vi kände ju inte varandra för fem öre när vi träffades men ibland måste man chansa.. Och resultet har hittills blivit 4 år tillsammans, förlovning och sambo och förhoppningsvis ska det väll hålla livet ut
    Och en massa bebisar såklart

• A flikka

MissHellen: Det kanske kommer med tiden ? Man vill ju inte direkt slänga ur sig det mest intima såhär utan att "känna" varann :)

• MissHellen
    Laban88 skrev 2007-07-04 19:07:14 följande:
    Jaa.. det gick undan där Men som sagt hade han inte gett mig numret då hade det dröjt yttligare ett par månader innan han kunde skriva till mig på lunar och han tyckte det var kul att äntligen få kontakt med någon i den staden Vi kände ju inte varandra för fem öre när vi träffades men ibland måste man chansa.. Och resultet har hittills blivit 4 år tillsammans, förlovning och sambo och förhoppningsvis ska det väll hålla livet ut Och en massa bebisar såklart
    De låter nästan som att jag beskrive dedära
  • MissHellen

A flikka skrev 2007-07-04 19:08:02 följande:

MissHellen: Det kanske kommer med tiden ? Man vill ju inte direkt slänga ur sig det mest intima såhär utan att "känna" varann :)
    Självklart, De var därför jag inte "frågade"
  • MissHellen

A flikka skrev 2007-07-04 19:09:55 följande:

MissHellen: har ni aktiv BV? (bebisverkstad..så långt ord)
    Nja, Vi skulle göra vårat tredje försök (efter att min sambo "gett med sej", jag har velat haft sedan jag träffade han) men sedan sökte jag utbilding o trodde verkligen att jag skulle komma in, men då fick jag beskedet i dag att jag inte kom in på första uttagningen i alla fall, så vi får väl se om jag kommer in på andra.. Men känns ganska kört nu!
    Vi har inte räknat ut ÄL alls denna månad, så jag inte vet hur jag ska räkna när mensen var så sen förra gången, så vi tänkte de. Vi har sex när vi känner för de utan o räkna en massa!
    Men nu vet jag int ehur vi ska göra, om vi ska skaffa barn nu eller.. Ja som sagt jag vet inte
Svar på tråden Unga som längtar efter barn