Unga som längtar efter barn
Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)
Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!
Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)
Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!
Ja, jag ska inte till Karlstad nu utan den 15-17 aug. Vi ska åka till Finland på lördag.
Ah, värst vad ni är ute och reser
Jag är en sån där som mest pratar om att jag vill åka nånstans men aldrig kommer iväg... Men nu har älsklingen bokat hotell så det är väl oundvikligt. Missförstå mig inte, jag vill verkligen åka, men samtidigt känns det som att vara ute på djupt vatten. Men det kanske beror på de semestererfarenheter jag har från min familj. Usch vilken pärs!
Vad ska ni göra i Finland då?
Min mamma bor i Finland, ska bli kul att träffa henne.
Jag ÄLSKAR att resa både in och utrikes... Reste rätt så mkt innan jag träffade min make...
Men nu har det blivit ett mer lugnare Svensson liv med vovvar, villa, audi A3 (ingen volvo ÄN ;P) Bara barnen som saknas =P
Go morron
allt bra i dag?
Jag sitter i kikar på Hej Hej Sommar ja
haha! Ska göra gröt nu, min mage skriker efter den..
God morgon :)
A flikka skrev 2007-07-06 10:02:44 följande:
Jamen han krokodilkillen som är typ heelt galen.. eller var. Han dog visst av en stingrocka!? typ förra året eller vad det var. Han var från Australien. Crocodile hunter.. eller nä.. vad tusan kallades han för?
A flikka skrev 2007-07-06 10:19:14 följande:
Hehe :)
Vad gös nu såhär på morgonkvisten då?