• MissHellen

Unga som längtar efter barn

Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)

Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn
  • MissHellen

Jag har precis diskat färdigt o pratat med min mamma Min lillebror ringde i går kväll o frågade om han fick komma o självklart fick han de Så min sambo plockar upp han när han har slutat för dagen, så han ska vara här hela helgen

Durå?

• Niccisen

Hejhej tjejer

Hur har ni det? Här är det fortfarande förkylt och jag måste sätta igång och plugga så jag blir klar nån gång. Bara 15 dagar kvar till samboliv igen. Känns faktiskt lite skrämmande...

• MissHellen
    Niccisen skrev 2007-07-06 12:50:29 följande:
    Hejhej tjejerHur har ni det? Här är det fortfarande förkylt och jag måste sätta igång och plugga så jag blir klar nån gång. Bara 15 dagar kvar till samboliv igen. Känns faktiskt lite skrämmande...
    Heej Här de är kanoners, känner mej på hur bra humör som hällst, även fast vädret är piss Hoppas att förkylningen går över..

Men sambolivet ska ju kännas spännande Klart att de blir en hel omställing, men de kommer att kännas underbart när ni kommer in i det.. Lycka till
  • Niccisen
    MissHellen skrev 2007-07-06 12:56:21 följande:
    Heej Här de är kanoners, känner mej på hur bra humör som hällst, även fast vädret är piss Hoppas att förkylningen går över..Men sambolivet ska ju kännas spännande Klart att de blir en hel omställing, men de kommer att kännas underbart när ni kommer in i det.. Lycka till
    Tack, det är bara det att det gick åt skogen totalt förra gången jag försökte... Men det går ju inte att jämföra...
  • MissHellen
    Niccisen skrev 2007-07-06 12:57:47 följande:
    Tack, det är bara det att det gick åt skogen totalt förra gången jag försökte... Men det går ju inte att jämföra...
    Nej, Ny kille o nya kännslor. De kommer gå kanon, bara du går in med possitiv inställing De kommer kanske bli jobbigt i början när man inte är "van", men sedan kommer de bli jätte bra Man växer samman o "förstår" varandra..
  • Butikslager

A flikka: Nej, ingen aktiv bebisverkstad här inte. :/
    Vi har ju nyss blivit ihop igen efter ett tvåårigt uppehåll.

Och vi bor båda hos föräldrarna. Men så fort jag får ett fast jobb flyttar vi till eget. Han har redan fast, på bilprovningen!

Vi använder inget skydd, och nu börjar det kännas som att jag kan vänta med bebisverkstad ett tag. Se hur allt löser sig. Men den här gången med honom känns allt jättebra. Verkligen. Så jag tror det kommer bli vi för alltid. :P Och sen vill jag ju inte vänta föööör länge med barn! Blir nog att börja aktivt 2008. Hoppas jag! :D

Ni då?

Förresten kom mensen igår! Gjorde ett gravtest (Negativt) och sen hade vi sex och sen kom mensen. MEGAMENSVÄRKENRAGNAR idag.

• MariaOMarkus

om jag får bestämma så vill ja börja bebisverkstaden i slutet på detta år början på nästa ,men nu är jag ju inte ensam så läåttare sagt än gjort haha Räcka ut tungan

Längtar efter en liten i magen
  • Niccisen

Blir inget försök alls denna månad... Känns så hemskt. Nu behöver jag inte bara invänta BIM, och det brukar vara en nog så lång väntan...Nu blir det inget nytt försök förrän 12 augusti.*suck*

• MariaOMarkus
    Niccisen skrev 2007-07-06 23:18:19 följande:
    Blir inget försök alls denna månad... Känns så hemskt. Nu behöver jag inte bara invänta BIM, och det brukar vara en nog så lång väntan...Nu blir det inget nytt försök förrän 12 augusti.*suck*
    va tråkit för er :( men tänk på att du får ni öva lite mer på bebistillverkningen å ha tid för varann å sädär..

själv känner jag inte bebissuget längre..funderar på att börja med piller igen kanske.
    Längtar efter en liten i magen
  • Niccisen
    Marylicious skrev 2007-07-06 23:25:23 följande:
    va tråkit för er :( men tänk på att du får ni öva lite mer på bebistillverkningen å ha tid för varann å sädär..själv känner jag inte bebissuget längre..funderar på att börja med piller igen kanske.
    Okej... vad du svänger fram och tillbaka...

Blir inget övande heller på ett tag...men men...sen så...nya tag nästa månad...
Svar på tråden Unga som längtar efter barn