• MissHellen

Unga som längtar efter barn

Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)

Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn
  • Niccisen
    Marylicious skrev 2007-07-05 21:37:02 följande:
    Det är okej här..känns ju trist att de inte blev nåt..men samtidigt så vill jag ju att sambon ska vara med på de..så vi har sagt att han ska säga nät vi ska börja och han har ju sagt snart så får se när de blir vill ju ha jobb nu så ska försöka tänka på de iställetHur är det sj då?
    Jodå, det är fullt upp. Jag och killen träffas med 10-dagars intervaller nu.. Sen flyttar vi ihop och helt plötsligt ska vi på semester och umgås 24 timmar om dygnet. Blir en stor omställning... Och det  verkar som om vi får svårt att planera in ÄL denna månad också*sucka* Jag vet inte, jag börjar tappa lusten, och ändå har jag inte hållt på så länge, är väl bara lite mkt nu..

Jättetråkigt att det inte var nåt, men jag tror hela graviditeten skulle kännas bättre om ni längtade lika mycket båda två
  • MariaOMarkus
    Niccisen skrev 2007-07-05 22:03:10 följande:
    Jodå, det är fullt upp. Jag och killen träffas med 10-dagars intervaller nu.. Sen flyttar vi ihop och helt plötsligt ska vi på semester och umgås 24 timmar om dygnet. Blir en stor omställning... Och det  verkar som om vi får svårt att planera in ÄL denna månad också*sucka* Jag vet inte, jag börjar tappa lusten, och ändå har jag inte hållt på så länge, är väl bara lite mkt nu..Jättetråkigt att det inte var nåt, men jag tror hela graviditeten skulle kännas bättre om ni längtade lika mycket båda två
    jaa jag kan förstå att det är en omstyällning å det är de ju..men de kommer gå bra ska du se
    Ni kanske ska ta å tänka på er nu när niu ska påsemester å sen tänka på barntillverkning när ni kommer hem,så de inte blir allt på en gång,,fast ni gör ju så klart som ni vill
    När ska ni flytta ihop å vart ska ni flytta ?
    jaa precis,vi vill ha (som en sa) en kärleksbebis å då ska båda vara med på att tillverka en
    Längtar efter en liten i magen
  • MariaOMarkus
    A flikka skrev 2007-07-05 22:46:05 följande:
    Jag har aptråkigt
     är inte sambon din hemma
    Längtar efter en liten i magen
  • Niccisen
    Marylicious skrev 2007-07-05 23:37:48 följande:
    jaa jag kan förstå att det är en omstyällning å det är de ju..men de kommer gå bra ska du se Ni kanske ska ta å tänka på er nu när niu ska påsemester å sen tänka på barntillverkning när ni kommer hem,så de inte blir allt på en gång,,fast ni gör ju så klart som ni vill När ska ni flytta ihop å vart ska ni flytta ? jaa precis,vi vill ha (som en sa) en kärleksbebis å då ska båda vara med på att tillverka en
    Vi flyttar ihop 21:a juli, i hans lght i Örebro. Har ÄL 13 juli ( fredagen den 13e). Min mens är beräknad till den 29e juli och jag har semester 23-29/7 så ngt barnskapande blir det inte då. Och eftersom det knappt blir något försök, vi ska ses 9-10/7 så kanske man slipper vara skenis på semestern...

Jag hoppas att det kommer gå bra, men jag är en grubblare. Alltför många dagar isär får mig genast att börja grubbla och tänka. Men så fort vi ses känns allting sååå bra.
    1984 skrev 2007-07-06 00:23:58 följande:
    nån mer som är vaken?
    Jag är vaken... Har suttit och sett på CSI. Gör du då?
  • 1984

Jag gör absolut ingenting =P Alla mina msn kompisar har loggat ut... Och min älskling är på jobbet =(
    Så jag försöker hitta nån som är pigg och vaken =)
    Är de du kanske? *ler*

• Niccisen

pigg och pigg:P men vaken... sitter hemma hos mamma, som är i karlstad, med hennes tvärpuckade katt i knät..en riktig goding:)

• 1984

Är det fint i Karlstad? Ska dit i aug. Har bokat hotell 15-17 =) Fast vi ska till Norge egentligen... och lite andra städer i Sverige, men vi kommer bo i Karlstad.

• Niccisen
    1984 skrev 2007-07-06 01:35:02 följande:
    Är det fint i Karlstad? Ska dit i aug. Har bokat hotell 15-17 =) Fast vi ska till Norge egentligen... och lite andra städer i Sverige, men vi kommer bo i Karlstad.
    Jag är uppvuxen i Karlstad...på sätt och vis, bodde där från det jag var 1-10. Jodå det är en fin stad, tycker jag i alla fall. Men det är längesen jag såg mer än morföräldrarnas sommarstuga

Vi åker på semester till Gbg... Men inte förrän 25-28/7 När vi hunnit flytta ihop och så.
Svar på tråden Unga som längtar efter barn