• MissHellen

Unga som längtar efter barn

Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)

Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn
  • Laban88

testade jätte svagt i morse med testlagrets stickor.. ska testa varje dag nu i en vecka hade jag tänkte.. beställde ju hem 20 stickor i förra veckan

• MissHellen
    Laban88 skrev 2007-07-04 20:01:15 följande:
    testade jätte svagt i morse med testlagrets stickor.. ska testa varje dag nu i en vecka hade jag tänkte.. beställde ju hem 20 stickor i förra veckan
    Okej
  • A flikka

Laban: men då är du ju gravid :O?!! Började igen därför att min kille vill det antar jag..

• MissHellen

A flikka skrev 2007-07-04 20:05:12 följande:

Laban: men då är du ju gravid :O?!! Började igen därför att min kille vill det antar jag..
    Jag vill inte låta negativ, men jag har hört många som har testat svagt plus med testlagrets tester :/
  • A flikka
    MissHellen skrev 2007-07-04 20:17:16 följande:
    Vad som var så roligt
    Öh.. hela klippet? Skrattade du inte?
  • A flikka

Hmm min pojkvän kom hem nyss och han frågade var det var och jag sa att jag inte vill äta p-piller och han ba... nähä. sen sa han inge mer.. men var inte sur eller så.. hur ska man tolka det?! vågar in fråga av rädsla att väcka den björn som sover så att säga

• Laban88

MissHelen - Ja jag vet att testlagretstester inte är att lit epå till 100% när de visar svagt.. därför jag ska testa varje dag nu.. för att se om det blir nån skillnad..

A flikka - tolka det som om att han tycker du får bestäma själv över din kropp..
    När jag sa till min pojkvän att jag ville sluta så tyckte han inte att det var nån bra ide.. men sen sa jag det att jag vill verkligen inte äta dom längre..
    Då sa han..du gör precis som du själv vill.. vill du sluta så gör det

Svar på tråden Unga som längtar efter barn