• MissHellen

Unga som längtar efter barn

Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)

Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn
  • Laban88

Gomrgon alla glada..

testade nu på morgonen igen efter ca 2 min kunde man skymta ett streck men det var knappt synligt.. men efter 5 min blev strecket lika "starkt" som det var igår..
    Litar inte på det :S

• MissHellen
    1984 skrev 2007-07-05 11:41:39 följande:
    *Nu ska jag ta och prata med mannen om IVF och försöka övertyga honom att vi ska gå den privata vägen...*
    [/citat]

Ja, Gör de Hoppas att de går bra!
    Laban88 skrev 2007-07-05 11:44:47 följande:
    [citat]
    Gomrgon alla glada..testade nu på morgonen igen efter ca 2 min kunde man skymta ett streck men det var knappt synligt.. men efter 5 min blev strecket lika "starkt" som det var igår..Litar inte på det :S
    Go morron eller, de var kanske ett tag sedan de var de nu

Jag litar inte riktigt häller på testlagrets, men kan du inte köpa ett annat då?
  • Laban88

Jo jag ska köpa ett CB nån dag men vill ju bli av med alla dessa testlagrets stickor så nu testar jag varje dag mest för skojs skull.. ska köpa cb digital tror jag och testa i helgen.. :)

• MissHellen
    Laban88 skrev 2007-07-05 12:06:39 följande:
    Jo jag ska köpa ett CB nån dag men vill ju bli av med alla dessa testlagrets stickor så nu testar jag varje dag mest för skojs skull.. ska köpa cb digital tror jag och testa i helgen.. :)
    Okej Vad säger din kille då?
  • MissHellen
    Laban88 skrev 2007-07-05 12:09:39 följande:
    Jag har inte sagt nånting... :S
    Oj, då Varför inte då? Vill han inte lika mycket eller? Hur gammal är han förrästen?
  • Laban88

han är 21.. och han vill väldigt gärna ha barn men vill att jag ska ha ett fast jobb innan.. jag vill vara helt säker innan jag säger nånting till honom.. det är ju en så fruktansvärt stor grej så jag vill inte komma med falskalarm

• A flikka

drömde en sjuk mardröm om barn inatt, jättehemskt :(:(:(:(:(:(:(:( så idag har jag inte varit det minsta sugen på att vara gravid :|. Usch tänk om det blir som i drömmen, alla var i emot mig och jag gillade inte mitt barn, så hemskt. Nu blir jag rädd. tänk om det bara blir pannkaka av alltihop????

• Laban88

nej då.. jag skulle tycka om ditt barn

Svar på tråden Unga som längtar efter barn