Inlägg från: MissHellen |Visa alla inlägg
  • MissHellen

Unga som längtar efter barn

TheLove skrev 2007-08-30 12:00:03 följande:
    jo men jag kanske har låg hCG... Jag tror ju inte att det är någonting men jag hoppas, är inte det minsta uppstressad heller... Jag tycker bara mensen borde komma snart och i vanliga fall skulle den ha kommit efter sex... Jag blir bara lite fundersam som ni kanske förstår...
    Självklart, men som sagt! Jag vill inte låta spydig, sur eller nått..

Klart jag hoppas för din/eran skull
  • MissHellen
    TheLove skrev 2007-08-30 12:12:03 följande:
    tack... jag vill ha min mens nu... orkar inte vänta... Vill få igång mensen igen så vi kan börja försöka igen *damp*
    Så brukar jag oxå känna Om den ändå ska komma kan däl väl komma när den ska..
  • MissHellen
    TheLove skrev 2007-08-30 12:16:43 följande:
    Jo precis... Antingen kommer mensen eller så ska det komma ett stort fett plus!
    Heeeeeeelt klart!!!
  • MissHellen
    TheLove skrev 2007-08-30 12:21:23 följande:
    Tillägg:(fast jag föredrar det sista)
    Självklart
  • MissHellen
    TheLove skrev 2007-08-30 12:40:47 följande:
    vad händer idag då?
    Jag är ledig i dag underbart! men sambon for i natt vid fyra, så jag är själv :/
    Men i kväll ska vi o kika på ny spis o fläckt O efter de ska vi o skriva på förhandskontrakt (eller vad de hette) om allt går som de ska

Själv då?
  • MissHellen
    TheLove skrev 2007-08-30 12:47:45 följande:
    jag ska ju iväg på "interjuv"/introduktion nu... sen tänkte jag gå förbi banken och sådär ikväll kommer älsklingen hem... Nu försvinner jag ett tag kram
    Okej Hoppas de går bra då, Lycka till!
  • MissHellen
    Marylicious skrev 2007-08-30 15:39:15 följande:
    Im baaack..interjuvn gick mega bra haha =) bara och vänta tills imon så får vi se om jag får de lr ej..och snart är de barnmorke dax haha..fullt upp idag..och sen efter de blir de nog bio med sambon troligen =)...men nu ska jag äta lite woooh =)
    Blir så glad för din skull Hoppas de går lika bra hos BM oxå
  • MissHellen

Ska gå o duscha nu o efter de ska vi o kika på en ny spis i fläckt

Efter de ska vi skriva på kontraktet för lägenheten Underbart!

• MissHellen

Nu har vi skrivit på kontarket för länegheten I alla fall första, ska dit o ett par vecker o skriva på ett till, oj så underbart

Dessutom har vi bestämt oss för en sips o en fläckt, bara väntar på pengarna

• MissHellen

Gomorron brudar En underbar dag i dag!
    Blev väckt av telefonen, en dam ska komma o kolla på våran lägenhet, NUUU Så underbart! Hoppas bara att hon vill ha den, för i så fall slipper vi dubbla hyrer i två månader, vilket vi nästan tjänar 10000 kroner på, som i så fall ska gå till renovering

Niccisen, Jobbigt o vara i från varandra :/ Min sambo jobbar varanan vecka han o är då borta i sju dagar i sträck. Skit jobbigt när man inte är van det..
    Men vi fixar de

Lovely, Lumpen har massa olika konstigeter för sej dom. Min bästa kompis bor i Norge hon o hennes kille gör oxå lumpen nu, dom får inte häller veta när han ska komma hem. Ändå har dom en pojk på lite mer än ett år, hur sjukt får de vara?
    Men hopaps i alla fall att han får hemma hem till jul, de är ju ändå då speciellt med de. O eran första oxå

Nej, nu har jag inte tid mera Måste borsta tänderna o håret, hon kommer om 6 minuter Önska mej/oss lycka till

Ha en underbar dag brudar, kikar väl in efter att allt är klart

Svar på tråden Unga som längtar efter barn