Inlägg från: MissHellen |Visa alla inlägg
  • MissHellen

Unga som längtar efter barn

TheLove skrev 2007-08-31 10:52:57 följande:
    Hur gick det? Tog hon lägenheten? Jag förstår inte hur man kan ge folk massa hopp (lumpen) och sen tar dom bort det... Då är det väl bättre att säga: "Ni får inget ledigt över jul" och sen när julen kommer så¨säger dom att "ni är lediga från då till då"...På lördag ska vi testa oss även om han inte kommer hem
    Nja, Jag vet inte. Hur knepig dam som hällst, stog o drog dragkedjan upp o ner o sa jaha jaha jaha jaha jaha.. Så jag vet faktist inte Dessutom var hon bara här i 6 minuter, vet inte om hon var rädd för våra kissemissar haha! Men vi hoppas på att nån annan kommer o kolla oxå!

Ja, De är helt sjukt hur man kan lova nått o sedan ta tillbakade. Men som du säger, de vore ju bättre om de var tvärttom.. Annars gör man ju massa planer o allt!
  • MissHellen
    TheLove skrev 2007-08-31 12:41:15 följande:
    nej fan va surt... Vilken mupptant... katter är inget att vara rädd för dom är ju världens underbaraste (dock va jag livrädd för kissar när jag va yngre)
    Ja, De känndes inge kul. Jag som hade så stora förhoppngar (vilket jag ALLTID har) osså är de bara ett pucko som kommer, dessutom ringer o väcker oss

Nej, o våra katter är alltid snäll mot nya o dom som kommer hem till oss. Dom stryker sej bara efter bena o vill bli kladdade. Inte så att dom attackerar dom

Men men, Som Roger sa. Hon kanske tar den ändå, man vet aldrig med sånna människor
  • MissHellen
    TheLove skrev 2007-08-31 12:48:00 följande:
    får hoppas att hon tar den... Det är ju det bästa för er
    De hoppas vi oxå

O, Va gott med soppa Vad blev de då?
  • MissHellen
    TheLove skrev 2007-08-31 14:03:19 följande:
    köttfärssoppa... om du vill ha receptet kommer det här:köttfärsgullöknågra potatisarröd paprikakrossade tomaterköttbuljong saltpepparStek köttfärsen i olivolja (nyttigt)häll över grovt hackad lök och potatis, häll i vatten och krossade tomater och paprika. krydda efter smak och om det behövs i med en buljongtärning... låt koka/sjuda till potatisen blit lagom mjukVill man variera lite går det att ta grönsaker man har hemma.. Jag tog ärtor istället för paprika.
    Den brukar vi oxå göra, men skippa paprikan, tycke inte om kokta grönsaker Men den är skiiiiit god Älskar de..
  • MissHellen
    Marylicious skrev 2007-08-31 15:15:42 följande:
    JAG FICK JOBBET
    Grattis, Igen
  • MissHellen
    Marylicious skrev 2007-08-31 20:03:52 följande:
    Lovelyy,MissH tackar ska prov jobba på Måndag och ska jag säga till chefen om jobbet passade mig lr inte.. KLART de kommer passa hahah..jag får ju ett heltid jobb
    Va, Var de helttid? Så underbart roligt Grattis åter igen!
  • MissHellen
    Marylicious skrev 2007-08-31 20:26:05 följande:
    yes de va de..så himla underbart att de va de.
    Kul
  • MissHellen

Niccisen, Då håller jag tummarna för Oktober i alla fall

A flika, Nej varför de? De tycker jag inte att du ska göra, prata skit kan vi väl göra ändå?
    Men du gör ju som du känner..

Vad har alla för sej i kväll?

• MissHellen

Tjena brudar

Allt bra? Här är de i alla fall toppen, livet leker Tredje dagen på utbildingen o allt känns toppen! Snart kommer ett par o ska kolla på våran lägehten O jag är lediiig, synd att sambon inte är hemma bara! Men annars är de undebart

Svar på tråden Unga som längtar efter barn