Inlägg från: MissHellen |Visa alla inlägg
  • MissHellen

Unga som längtar efter barn

Marylicious skrev 2007-09-05 17:28:55 följande:
    MissH ...HEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej
    Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej
  • MissHellen
    Marylicious skrev 2007-09-05 17:33:07 följande:
    Va kul att de går på din utbildning själv fick man inte jobbet *idiot chef* men sökandet går vidare..
    Känns underbart O nu när man "har tagit sin plats" i gänget oxå.. Skönt!

Nej, vadårå?
  • MissHellen
    Barnakär skrev 2007-09-05 17:50:00 följande:
    Jo men sen är det ju lån på 1.5 miljoner som ska betalas..
    De är annat mot för våran på 20 tusen O lån på 40 haha, vilken skillnad de kan vara alltså(?!)
  • MissHellen

YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES

Dom ska ha lägenheten, så nästa vecka ska vi skriva kontrakt UNDERBART!

• MissHellen

Mary, Ja de känns underbart att vi slipper betala dubböa hyrer i två månader

Har du för dej då?

• MissHellen
    Marylicious skrev 2007-09-07 11:30:35 följande:
    Super nice ju =)har precis duschat ..ska sitta lite här och kika runt tänkte jag =) haha
    Ja, De känns förjävla bra Kontraktet kom i dag, så på Söndag ska dom skriva på

Okej, ska snart duscha jag oxå
  • MissHellen
    Marylicious skrev 2007-09-07 11:52:31 följande:
    ååh måste kännas skönt..När flyttar ni in till eran nya då?..om 3mån ? 
    Haha, nej nej! Om ett par dagar Flttar den första Oktober, men har pratat med hon som äger lägenheten vi ska ha o de lät som att vi kunde få flytta in lite före, för att den första är den Måndag så de blir sista helgen i September i stället Vilket är snart!
  • MissHellen
    Marylicious skrev 2007-09-07 12:00:42 följande:
    jaa det 'r ju inte så långt kvar då¨ju har ni börjat små packa ? hehe
    Nej de är ju inte de Nää, De har vi inte. Börja ju skolan i måndags o Roger har jobbat hela veckan, dessutom lånade vi ut alla våra flyttkartonger till ett par kompisar som skulle flytta, då hade dom glömt dom ute på släpet över natten o de hade regna, så du kan ju tänka dej hur dom såg ut Så dom ska köpa nya, men när? Ska jaga på dom lite, är ju ganska snart så
  • MissHellen
    Marylicious skrev 2007-09-07 12:13:31 följande:
    haha jaa då kan jag förstå att ni inte kan använda dom ..man bra att de köper nya ju ,ska de hjälpa er ¨å flytta oxå ?
    Ja, Annars jävlar om dom inte hade gjort de

Nja, Dom har så mycket med sitt. Han har egen firma o dom har barn o allt! Men Rogers syster o kille ska nog vara med o hjälpa till, men mamma o pappa o mina syskon ska hjälpa oss i nya lägenheten
Svar på tråden Unga som längtar efter barn