Inlägg från: MissHellen |Visa alla inlägg
  • MissHellen

Unga som längtar efter barn

Marylicious skrev 2007-09-07 12:20:34 följande:
    Okej haha jaa bra de gör de ju =)okej men då får ni mkt hjälp ju .....undrar hur stor chansen är att man blir gravis när man kör avbrutet ?...
    Hur stor chansen är vet jag inte, men de finns ju chans i alla fall
  • MissHellen
    Marylicious skrev 2007-09-07 12:29:59 följande:
    åhh spännande :D
    Jaaaa
  • MissHellen
    Marylicious skrev 2007-09-07 12:53:42 följande:
    jag dör av huuunger å pastan kokar sååå seeegt
    Haha, jag har precis ätit pasta med bakonsås
  • MissHellen
    Marylicious skrev 2007-09-07 13:02:38 följande:
    ååh gottit =) jag äter nu oxå..*äntligen*undrar va alla andra gör..vi va fler här itråden men alla kanske har gått över till andra trådar..tråkmånsar
    Haha, Ja de är bara vi som håller ut
  • MissHellen

Nu äter min kissemiss upp de jag inte orkade

• MissHellen

Go morron Brudar allt bra i dag?

Ännu en underbar dag, med regn Hmm.. Har precis fikat o ska snart klä på mej o åka till skolan Känns fortfarande KUL o åkta till SKOLAN, undra hur länge de håller?

Vad har ni för planer i dag då?

Ha en underbar dag i dag, de ska jag ha i alla fall

(I går var dom o skrev på papperen på lägenheten, så nu är de verklighet )

• MissHellen

Heeej tjejer Vad har ni för er då?

Mary, Snart kommer värsta jobb erbjudandet till dej, Jag lovar
    När ska du ha mens då? Men är de inte från att man har ÄL o 14 dagar efter de man får mens, eller är jag helt fel ute? Tycker att jag sätt de nån stans, men är inte alls säker..

Liiv, GRATTIS till jobbet

• MissHellen
    AngelicaJ skrev 2007-09-08 16:31:59 följande:
    Hej! Tillbaka efter 5 intensiva dagar på skolan.. I inte gjort annat än att bli matad med med information och pluggat så nu är jag helt slut.. Världens storm här =/Hur äre med er då?
    Här är de jätte bra

Själv då? Börja magen synas eller?
  • MissHellen
    Marylicious skrev 2007-09-11 08:42:52 följande:
    joo du har helt rätt.. jaa jag hoppas på ett smaskit jobb erbjudande snart haha
    Självklart allt bra?
  • MissHellen
    Marylicious skrev 2007-09-11 15:17:51 följande:
    Nej..jag r fruktansvärt äckligt uttråkad..inte orkat göra nåt idag..å sambon kommer inte hem direkt efter skolan.BLÄÄÄÄÄ  jag vill ha nåt å göra om dagarna å det är dyrt å gå på eftermiddagskurshur är det sj?
    Ja, Jag vet! De är skit jobbigt o inte ha nåe o göra.. Man kan bli helt psyko! Har du ingen kompis du kan ringa så ni bara kna träffas o snacka en massa skit?

Jorå, de är kanoners Känns som att allt håller på o ordna upp sej nu! Trivs skit bra med klassen o har två stycken som jag riktigt känner kan bli vänner för livet Jätte kul!
Svar på tråden Unga som längtar efter barn