Inlägg från: MissHellen |Visa alla inlägg
  • MissHellen

Unga som längtar efter barn

Mary, Hur känns de i dag då?
    Har msn på hela dagen, så du kan väl höra av dej Tänker på dej!

Hur är de med alla andra då?

• MissHellen

Angelica, Jobbigt o inte kunna sova :/
    Här är de kanoners

Har du för dej då?

• MissHellen
    Niccisen skrev 2007-09-14 12:19:33 följande:
    Hej tjejer,skulle va kul att ha er på msn. ni får gärna lägga till [email protected] på sexparty i Filipstad ikväll, lite otippat, men eftersom jag precis haft ÄL får det bli alkofritt rödvin Det är faktiskt rätt okej. Jättetråkigt att höra, Mary. Hur känns det nu då när du har fått lite distans?Kramar till er allihop!
    Tänkte adda dej, men min msn ville inte de Så du får gärna adda mej i stället för
    hellllendellllen@hotmail.com

O, jag vill oxå på sexparty Skoj!

allt bra med dej?
  • MissHellen
    Niccisen skrev 2007-09-14 12:40:59 följande:
    MissH:Då ska jag försöka adda dig. Har faktiskt aldrig varit på sexparty.. T.o.m. min mamma har det, men inte jag, så det ska bli rätt kulDet är okej, hade ett rejält bråk med pojkvännen igår, så jag sov på soffan, men vi redde ut det imorse innan han åkte till jobbet eftersom jag åker bort idag. Så det är löst nu, men klart, lite svider det fortfarande. Första riktiga grälet... Firade iofs 8 månader i förrgår, så rätt bar ändå tycker jag
    De funkade ju bättre för dej Tur de!

Haha, Jag tror inte min mamma ha varit på de I alla fall inte vad jag vet, men man ska aldrig säga aldrig! Men jag skulle oxå vilja gå faktist

Tror de oxå tog lång tid för vårat förta gräl, men de är bra de Hur känns de o bo i hop då? Går de bra?
  • MissHellen
    Butikslager skrev 2007-09-17 18:48:30 följande:
    Det är en bra början! Men låt det inte gå för lång tid innan han ändrar sig, för då blir det ingenting! Massa tomma löften.Du ska känna dig stolt! Det är inte det lättaste!
    Jag håller helt med dej på de

Mary, Starkt jobbat
  • MissHellen

NU ÄR LÄGENHETEN VÅRAN

Mary, Vaaaaaaaaaaaaaaaaaa har du plussat?

Angelica, nej så härlig! Kollde ni kön eller?

• MissHellen
    MissMary skrev 2007-09-18 15:50:31 följande:
    www.familjeliv.se/Forum-5-123/m25021732.html svara va ni tycker i  tråden är ni snälla MissH - njaa så svagt att jag knappt tror på de..men säger till då plusset är starkare ..då kommer jag skrika ut de hahahha..
    Ja, Klart att du måste uppdatera Men hur känns derå? Med tanke på allt annat?
  • MissHellen
    MissMary skrev 2007-09-18 16:10:04 följande:
    tack att du röstade omröstninge blev lite fel men men hahhade känns både upp och ner..skulle bli glad om jag e gravid men frågan är hur sambon tycker om de..han verkar oxå gå upp oxh ner i humöret som jag..han kanske oxå har PMS :P
    Var så lite så Fina namn förresten!

Okej, Men du har inte sagt nått? Men ni fixar säkert de där till de bästa, de tror jag!
  • MissHellen
    MissMary skrev 2007-09-18 16:18:54 följande:
    Tack..många verkade gilla Elias..men inte killen va jag vet :P hahajaa vi får se..jaa jag hoppas ni gör de..vi ska prata ikväll om de så då får vi se va vi kommer fram till
    Nja, Jag är inte så speciellt förtjust i de namnet..

Ja, Men gör de. Berätta sedan hur de går då
Svar på tråden Unga som längtar efter barn