Inlägg från: MissHellen |Visa alla inlägg
  • MissHellen

Unga som längtar efter barn

Alltså, jag tycker inte att Elias är fult, inte alls! Men de börjar bli för vanligt, i alla fall för min smak. Tycker var o vart annat barn heter där nu o jag vill ha ovanliga namn på mina (förhoppningsvis) kommande barn

• MissHellen
    AngelicaJ skrev 2007-09-18 18:02:28 följande:
    Sitter och kollar runt på bilder och alla jag varit inne på som är i vecka 18-20 har jätte magar medan min inte växt så mkt.. trots att jag har gått upp mer än vad alla de jag kollat på gjort =/
    Men de är ju så individuellt Angelica Snart kommer din mage oxå ska du se o då kanske du ångrar att du önskade dej en sån stor
    Ser omgivingen att du är med barn eller?
  • MissHellen
    AngelicaJ skrev 2007-09-18 18:07:52 följande:
    Skönt att magen är liten och samtidigt att bebisen mår bra =) Men skulle vara mysigt med en liten kula om några veckor iaf:P
    Ja, självklart Men jag tror att de syns snart :-9
  • MissHellen
    AngelicaJ skrev 2007-09-18 18:09:49 följande:
    Ja jag antar väl det :P Bara halva tiden kvar nu =) Hoppas andra hälften går lika fort...
    Jag tyckte nyss att du berätta de Gått skit fort ju..
  • MissHellen
    MissMary skrev 2007-09-18 20:25:59 följande:
    MissH håller med dig om att jag vill ha ovanliga namn på mina barn och jag tror de blir så ..men jag vill ha många så jag har ju en massa olika namn som jag kan ge barnen då =)
    Ja, jag/vi SKA ha ovanliga namn på våra barn Men inte så ovanliga så man inte kan uttala de, men ändå att dom är själv i klassen om de. Inte som tex Malin, Jenny, Anders o sånna, inge fel med dom. Men dom är för vanlig för MEJ!

Jag har ju oxå några namn på lut Vill ha många släcktnamn som andra namn
  • MissHellen
    jaj86 skrev 2007-09-18 21:13:23 följande:
    klart jag håller tummarna!!! misshellen, allt bra med dig med?
    Sådär, Har ont i huve i dag. Men annars är de kanoners med mej

Själv?
  • MissHellen
    AngelicaJ skrev 2007-09-21 15:50:29 följande:
    Jo det är synd att man inte kan ha olika frisyrer varje dag :P Lr jo det kan man, jag kanske ska satsa på peruker?
    Ja, Jag är snuskit less på min "frisyr" nu. Håller på o spara ut, men inte allt för kul när man tidigare haft en frisyr med jättekort på ena sidan o långt på andra, man ser ju inte riktigt klokut

Ser ut ungefär som när någon klippte en på dagis, man hann bara ena sidan innan man blev upptäckt haha
  • MissHellen
    MissMary skrev 2007-09-23 16:00:47 följande:
    Jag säger bara tacka f-n jag inte va md barn...Xet va otrogen innan vi sa de va helt slut..å han e en rikigt idiot..
    Du vet vad jag tycker Karl faan!
  • MissHellen
    MissMary skrev 2007-09-23 18:16:42 följande:
    Japp de gör jag och jag uppskatar din ärlighet jaj86 - nej fy fan heller att det är..nu ska jag leta mig en ny och vettigare karl
    Klart att du uppskattar mej

Hur går de på msn då?
  • MissHellen
    jaj86 skrev 2007-09-23 17:42:04 följande:
    MissMary, är verkligen glad för din skull att du inte är gravid. inte kul att ha barn med en sån kille.MissHellen allt bra med dig en dag som denna?
    Allt är kanoners Kunnde faktist inte vara bättre! Själv då?
Svar på tråden Unga som längtar efter barn