• MissHellen

Unga som längtar efter barn

Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)

Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn
  • A flikka

Jag är 161 så är inte nån giraff själv :P. Tror nog oxå att jag är "lätt överviktig", haha.. men orka bry sig. Väger typ 63-64 kg. Man ska ju ändå bli tjock en dag (bebis) så orka gå ner i vikt för att sen gå upp igen?

• A flikka
    TheLove skrev 2007-07-23 12:21:05 följande:
    jag är 171 och väger 55
    Jäääklar... spindeltarzan
  • MissHellen
    AngelicaJ skrev 2007-07-23 12:08:15 följande:
    Jo förstår det, sambon min har ju en sedan tidigare. Men det känns inte så eftersom han inte får träffa honom. Vi har ju varit hos en advokat så vi kommer väl ha honom varannan helg, men det ska bli kul. Och om det skulle bli så, så blir jag glad för sambons skull för jag vet hur mycket han saknar sin son.
    Ja, Men jag tror inte att vi hade varit tillsammans om min sambo hade haft barn sedan tidigare. Jag var ju ändå bara 15 när vi träffades, o bli "plastmamma" vid den åldern tror jag inte riktigt hade funkat för oss. Visst, jag har alltd varit mogen, men mamma då! Nej, för oss skulle de nog inte gå. Men om de hade varit så, om vi hade blivit tillsammans o att de hade hållt (som de gjort nu) så skulle jag själv klart göra de bästa av saken, för min sambo är mitt allt. O allt för hans skull så klart

Okej, är de mamman som sätter sej på tvären eller? Hoppas att de fixar sej i alla fall! Hur långt i från er bor pojken då? Hur gammal är han? Svara bara om du känner för de
  • MissHellen

Jag är 168 (kanske, troja) O vad jag väger tänker jag inte berätta haha!

• AngelicaJ

Jo det är mamman som sätter sig på tvären, tyvärr. barnet är 9 månader och bor ca 5 mil härifrån.

Så synd om barnet när mamman beter sig så =//

• TheLove
    A flikka skrev 2007-07-23 12:21:57 följande:
    Sån kropp skulle man ju vilja ha...
    haha den är långt ifrån perfekt :-P
  • AngelicaJ

Woho, nu känner jag mig duktig. Fixat klart en skoluppgift jag legat efter med. Nu har jag bara 10 kvar eller ngt :P Börjar få panik för jag fick brev från csn och jag har inte poäng så de räcker så får inge pengar i augusti. Hoppas läraren rättar mina saker fort, kan ju inte gå utan pengar =/

• MissHellen
    AngelicaJ skrev 2007-07-23 12:49:24 följande:
    Jo det är mamman som sätter sig på tvären, tyvärr. barnet är 9 månader och bor ca 5 mil härifrån.Så synd om barnet när mamman beter sig så =//
    Aha, De är ju så jävla synd att de är barnet/barnen som får lida för vad föräldern/föräldrarna gör.. Helt sjukt! Men hoppas att de fixar sej ganska fort så barnet får lära känna pappa sin Har hon nån ny eller?
    5 mil är ju inte mycket, så när de fixar sej kommer de ju o gå kanoners!

Va dukitg du är då, hatar o ligga efter! Ja, läraren får ta o skynda sej så de får pengar
Svar på tråden Unga som längtar efter barn