Unga som längtar efter barn
Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)
Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!
Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)
Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!
Oj, vad jag skrev
haha! O många smilisar
jag tycker synd om mig själv... har jätte ont i huvudet, halsen och nacken, är snorig har blött näsblod och tappat rösten... Jag blir ju bara sämre och sämre
Vill ju vara frisk och leka med mina kompisar
MissH, hur gammal är du och din sambo? Undrar eftersom han tyckte att han var för gammal.
Lovelyy, ja bli frisk så vi kan leka lite :P
Varit hos barnmorskan nu, hon var underbar. Så himla snäll och trevlig. Men det var ju inte så kul att hon berättade att hon går i pension i oktober =( Så då blir jag tvungen att byta.
Det mesta var positivt men blev lite ledsen när jag vägde mig och hon sa att jag var på gränsen till lätt överviktig. Så nu blir det inge mer skräp, bara nyttigheter. Sen var det ju inte så roligt att veta min längd :P har ju alltid sagt 158, men mätaren visade 154 =(( Usch, vill bli lång å smal :P
Angelica, Vilken vecka är du i nu?
Allt känns underbart, är hur glad som helst =)jag är i vecka 11.
Ok, men 33 är ju inte så gammalt för att bli pappa. Har han barn sen tidigare?
Angelica, Okej
Redan vecka 11, oj va fort de går
Ja, Han blir 34 i Oktober om vi ska vara riktigt noga
Nej de tycker inte jag häller! Men han har fått för sej de.. Nää, Han har inga barn sedan tidigare. O de är jag faktist ganska glad för, känns skönt/bra att de är första gången för oss båda
Om dagen kommer vill säga..
Jo förstår det, sambon min har ju en sedan tidigare. Men det känns inte så eftersom han inte får träffa honom. Vi har ju varit hos en advokat så vi kommer väl ha honom varannan helg, men det ska bli kul. Och om det skulle bli så, så blir jag glad för sambons skull för jag vet hur mycket han saknar sin son.
Va kul att du trivdes med din bm
jag har ju sagt att du inte va 158 :-P