Unga som längtar efter barn
Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)
Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!
Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)
Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!
usch det är så jobbigt. har snytit mig så mycket att jag fått näsblod och så är jag alderles knottrig i gommen
Vill vara frisk. Är ledig från jobbet imorgon iaf
Min näsa är alldeles röd och sårig..
Har gett upp att bli frisk innan vintern kommer igen.
Och här är ju sommaren så kort. Bläh.
haha liiv så skön du är!
Ja Lovelyy, någon måste ju vara det också.
Du förstår, jag är född sån! :)
Om man skulle nanna lite så man orkar med alla förståndshandikappade på jobbet imorn..
Marylicious skrev 2007-07-23 00:27:12 följande:
Hm, blev visst lite fel där uppe..
Håller tummarna för ett plus hos er då niccisen och Miss H. Skulle vara skoj att ha någon att följas med :P
Jahopp, 1 timme kvar till inskrivning hos BM. Jag är lite nervös men de går nog bra.
Krya på er alla snoriga! :P
God förm,iddag kanske jag måste skriva i dag då
alla har de bra?
Niccisen, Okej
Lycka till med de femte försöket! När har du BIM då?
Liiv, Jag är inte snorig
Har faktist klarat mej heeela sommaren, hittils. Pepppar peppar! Mår du bättre i dag då?
Mary, Ja de tycker jag verkligen! Tillslut sa jag att jag inte ville ha barn, hur skulle jag kunna vilja ha barn med nån som inte vill ha barn, inte faan ska jag ha nåe ovälkommet barn! De funkade faktist
Tog kanske bara en eller två månader för min sambo o fatta att han verkligen ville ha barn, men de tror jag att han har velat haft länge, men inte vågat. Han är ganska osäker på sej själv, eller var de innan han träffa mej. Från början tyckte han att han var för gammal i huvudtaget o bli pappa, men efter lite "övertalning" så ändrade han sej på de eller han tycker fotfarande att han är gammal, men han kan leva med de
Han blir ju ändå inge yngre hur mycket han än hoppas
Men jag hoppas att de funkar för din del oxå, din karl är ju inte lika gammal
Angelica, Tack tack
Måste faktist ta o räkna ut BIM nu, har ingen aning när den här. Min mens har kronglat till sej rejält nu! Men vi får väl se
Lycka till i dag på inskrivningen o berätta hur de gått sedan