• MissHellen

Unga som längtar efter barn

Nu håller ju tråden på att ta slut, så vi måste fixa en ny :)

Välkommna alla gammla o nya, nu är de bara och prata en massa strunt och allvar!

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn
  • MariaOMarkus

A flikka..jag försöker inte dömma dej..de får du absolut inte tro..MIn sambo är likadan som din,han vill inte ens komma i mig när vi körde avbrytet men kom lite utanför sådär ibland men han fattar nog inte att man ka nbli med barn då oxå..inte för att jag verka bli med barn av avbrutet men men.,

men kan förstår att du blir orolig om de nu skulle visa sig att du är med barn och din kille är emot de..
    jag vet precis hur du känner dig..jag längtar en massa tills killen är med på planerna

• A flikka

Mary: nä menade inte att du gjorde det.. menade bara ifall att . Det är lätt att vara efterklok.Men jag undrar vad sjutton det är som gör så jävla ont i mgen :S.
    Och vi som får hem vår lilla valp nästa vecka :). Den behöver ALL uppmärksamhet.. då har jag inte tid att oroa mig för en massa andra grejer. Neh.. det blir nog piller för min del, även fast jag mår skit av dem :/.

• MariaOMarkus

a flikka - joo förstår va du menar..jaaa visst är man alltid efterklok :P
    jaa den behöver ju all din tid men om du nu skulel visa sig att du äe gravid så har du 9 mån på dig att ge den all din tid =)
    jag skulle vilja skaffa hund då jag blir gravis,för då kommer jag (vi) ha tid med valpen..men de kanske låter lättare sagt än gjort..
    joo jag vill inte ta mina pills heller, men men..jag vill att sambon ska vara med på noterna när vi skaffa barn så nu kollar jag bröllops grejjer istället och prata inte alls om barn, men de gör han :P

• MissHellen

Hej tjejer!

Oj, så länge sedan jag var här nu.. Fy på mej
    Hur har ni de då? Bara bra hoppas :) Själv är jag slö som satan, hade fest för mammsen o pappsen i går, 10årig bröllopsdag i dag så vi hade fest för dom i går Hur mysigt o bra som hällst, helt lyckat måste jag säga.. Men de tog inte slut på de roliga förrän 5 på morroen Så i dag har dagen bestått av kortspel, en massa tacos (hade de o brjöd på i går, så de blev en maaaaaassa kvar, flera kila kättfärs ), massa tupplurer o en del film kikning

Vad har ni haft för er då? .-)

• MissHellen

Nu när jag är inne, då är de ingen annan som är inne haha

• TheLove

Jag och Anton har köpt en kissekatt. Hon ska heta Joy och vi får hem henne idag. Vi har även startat bebisvärkstan. Här går det fort, men det känns så rätt. Tycker om honom så himla mycket och jag vet att det är honom jag vill gifta mig med. Han bor ju med mig nu också. Eller, ingen adressändring, men så fort han kommer hem om helgerna åker han hit. (Han gör ju lumpen i kvarn och kan bara vara hemma på helgerna än så länge. tar honom 45-55 min att komma hem där ifrån) Dock så ska han nästa onsdag komma hem och pricka in ÄL.

Jag följde honom precis till bilen, han och en kompis till honom åkte till Kvarn nu. Känns jätte tråkigt, men jag tror det är bra för honom...

YAAAAY bebisverkstan är öppen!!!

• MissHellen
    TheLove skrev 2007-08-06 06:12:16 följande:
    Jag och Anton har köpt en kissekatt. Hon ska heta Joy och vi får hem henne idag. Vi har även startat bebisvärkstan. Här går det fort, men det känns så rätt. Tycker om honom så himla mycket och jag vet att det är honom jag vill gifta mig med. Han bor ju med mig nu också. Eller, ingen adressändring, men så fort han kommer hem om helgerna åker han hit. (Han gör ju lumpen i kvarn och kan bara vara hemma på helgerna än så länge. tar honom 45-55 min att komma hem där ifrån) Dock så ska han nästa onsdag komma hem och pricka in ÄL. Jag följde honom precis till bilen, han och en kompis till honom åkte till Kvarn nu. Känns jätte tråkigt, men jag tror det är bra för honom...YAAAAY bebisverkstan är öppen!!!
    Haha, Min mormor heter Joy Om jag får en tjej vill jag att hon ska få de namnet

Va kul att allt funkar bra! Underbart
  • Butikslager

Min pojkväns nu avlidne hund hette Joy! :P

Eller nja, HAN hette "Enjoy me".. Men kallades Joy.

• TheLove

okej... Nu har hon kommit hit. jag har min hund här också... fast han bor ju hos mamma och pappa. Men han och katten kommer inte så bra överens än... men förhoppningsvis lär dom känna varandra snart

• Butikslager

Förresten Lovelyy: Roligt att ni har börjat försöka nu! Viket flyt du har! :) Och var det den dära gråa katten som du ville ha? :)

Svar på tråden Unga som längtar efter barn