• Dulia

Sollentunamammor!!

Det skulle vara roligt att komma i kontakt med andra mammor som bor i Sollentuna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-07-08 22:19:00:
    Även gravida är välkomna att delta i tråden

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-07-17 09:30:12:
    Fika- och presentationstråd
    www.familjeliv.se/Forum-11-271/m22862893.html
  • Svar på tråden Sollentunamammor!!
  • Jello

Hej, vore kul att ses allihop någon dag. Är det fler som är mammalediga? Ha det!

• Tesla

Halloj! En till Sollentuna mamma här Ska sprida tråden till alla jag känner

"Jag kan inte ens gå utan din luft i mina lungor"
  • Dulia

Hej Jello, ja jag är föräldraledig sedan 2 mån ca. Jag har en dotter på snart 2 år och en dotter som är 5 veckor.

Hej Tesla!

• Leia07

Hej!
    Jag håller med, jag hoppas verkligen att den här tråden överlever nu. Det vore kul att få till en träff :).

• BeccaGrodan

titta vi börjar bli några stycken.. kan inte alla typ berätta vart i sollentuna de bor o hur gammla barn de har typ!?

jag bor i kärrdal och har en son som är 6 månader (född 3/1-07)

Att man kan älska någon så mycket så fort!
  • Leia07

Jag har en dotter som är fyra månader (född 1/3-07) och vi bor i Sjöberg

• Maria R

Hej!
    En Sollentuna tråd, så trevligt ! Ser att det finns några människor jag har stött på här på FL förut, hej på er. Och hej på alla er andra också så klart

Jag är nyinflyttad, bor i Töjnan och har en son på ett och ett halvt och en bebis i magen som aldrig vill komma ut som det verkar .

• Camilllla

Jag bor i Rotsunda gård (typ rotebro) och har en son på 4 månader (född 22/2-07)

Maria R: Hoppas bebisen vill ut snart då, är det dags?!

• Tesla

Jag har en dotter som är sju månader (061202) och vi bor i Edsberg

"Ha aldrig träskor när det brinner"
  • BeccaGrodan

alla här kan väl fortsätta sprida den här länken till fler sollentuna mammor, jag vet några som bor här i mitt område som snart blir mammor :) en om typ 1 vecka och en i september, de kan väl oxo få joina?

Att man kan älska någon så mycket så fort!
Svar på tråden Sollentunamammor!!