• Dulia

Sollentunamammor!!

Det skulle vara roligt att komma i kontakt med andra mammor som bor i Sollentuna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-07-08 22:19:00:
    Även gravida är välkomna att delta i tråden

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-07-17 09:30:12:
    Fika- och presentationstråd
    www.familjeliv.se/Forum-11-271/m22862893.html
  • Svar på tråden Sollentunamammor!!
  • BeccaGrodan

dulia: aha... *skuttar runt o kastar konfetti*

nä men vad tycker ni ska vi försöker styra upp en träff rätt snart? någon som har förslag på vart o när o hur?

Att man kan älska någon så mycket så fort!
  • Dulia

GoåGlad, jag var också less på min mage på slutet men nu tycker jag att den var så underbar

• Bess

Ja vi e iaf bizzy fram till slutet av augusti. Ska till norrland o sen till Åland igen några veckor.

• Issa98

Jag är helt klart PÅ för att träffas, har ledigt fram till FL så det vore jätte kul!! Säg bara när, var och hur

• Dulia

Jag och mina två tjejer är ledig om dagarna då maken måste jobba hela sommaren.

• BeccaGrodan

jag tycker det vore kul om vi kan ta en träff nu om nån vecka eller så bara, sen kan vi ju försöka fortsätta se till att ses då o då...

frågan är väl kanske mest vart vi ska ses, någon somhar nått bra tips på ställe i sollentuna ?

• Dulia

Att sitta och fika på något café är ingen idé för mig då min 2-åring skulle riva stället. Men picknick ute eller något sånt fungerar. Edsbergsparken en solig dag skulle väl vara trevligt?

• BeccaGrodan

ja café träffar går bort för mig oxo, Alvin är inte super förtjust i att bara sitta i en vagn eller så så picknick är mycket bättre, det ända tråkiga då är om vädret jävlas.. det borde finnas stora innomhus stället där man kunnde ha picknick på vid dåligt väder :)

• GoåGlad

Edsbergsparken eller nere vid Edsviken är väl bra... Jag träffade sist ett gäng i Hagaparken ( är ju inte i Sollentuna men..) och det var ett riktigt bra ställe kom vi på. Lätt att ta med barn, man kan både köpa fika billigt och ta med eget, bra promenadställe oxå.,,Glad

Jag är gärna med på en träff men hoppas ju lite på att jag ska föda strax...haha Men om inte lillen vill titta ut i tid så är jag med.

• Issa98

det finns ju något nytt lekcafé i stinsen med lek för barnen, men det kanske inte är något bra där, jag vet inte min son är ju så stor så jag har glömt lite vad det är som går hem... :S

Svar på tråden Sollentunamammor!!