• Dulia

Sollentunamammor!!

Det skulle vara roligt att komma i kontakt med andra mammor som bor i Sollentuna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-07-08 22:19:00:
    Även gravida är välkomna att delta i tråden

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-07-17 09:30:12:
    Fika- och presentationstråd
    www.familjeliv.se/Forum-11-271/m22862893.html
  • Svar på tråden Sollentunamammor!!
  • GoåGlad

Issa98- njut så länge du inte känner dig less Glad

• AnkFisk

Goåglad: Men är det TRIIIIIST att vänta eller??!!

Jag går och känner efter hela dagarna nu och ändå har jag två veckor kvar! Men på nåt sätt var jag stensäker på att denna bebis skulle komma för tidigt, så det känns redan som om jag plussar *s*

Kul att vi har bf så nära varandra =)

• Dulia

Jag kan de allra flesta dagar så jag kan nog hänga på när som helst

Nu måste jag gå och sova. Det är väl dags för första matning om några timmar så det är bästa att passa på att sova lite.

• Issa98

GoåGlad: ja jag gör det, känner faktiskt att det är riktigt härligt att vara gravid, det kan ju faktiskt vara sista gången i livet man är gravid... men som sagt FL ser jag inte direkt fram emot just nu även om jag längtar sååå efter bebis.

• GoåGlad
    HemlisJag måste avlägsna mig nu.. men jag följer upp tråden i morgon..
  • Issa98

Samma här, dags att packa det sista inför resa till Ånge i morgon bitti, följer upp på onsdag när jag kommer hem igen. Ha det bra tjejer!

• 5088

Vet inte om ja kanske får hänga på o ses länge fram. Min sambo ska ha sem nu 2 sist veckorna i Juli o de 3 första i Aug ev ska vi mestadels va borta! Har inte hunnit planera va vi ska hitta på än! Kanske dyker upp någon bra dag framöver som man kan följa!!

• BeccaGrodan

jag måste oxo gå o lägga mig, Alvin har sovit sen 19 o vaknar väl kanske vid 2-3 o vill äta så det vore väl smart om jag sov lite innan dess för sen brukar han vakna rätt mycket under morgontimmarna..

de som kan o vill ses den 19 juli kan väl skriva upp sig här..
    i första hand picknick i edsbergsparken o om regn så i stinsen...

BeccaGrodan

Att man kan älska någon så mycket så fort!
  • Issa98

glömde säga att jag tror att jag kan den 19:e, ska till västkusten runt det datumet men jag kollar av vad ni bestämmer och sen hakar jag om jag kan.

• 5088

Ska krypa till kojs nu .. Natti natti

Svar på tråden Sollentunamammor!!