• Dulia

Sollentunamammor!!

Det skulle vara roligt att komma i kontakt med andra mammor som bor i Sollentuna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-07-08 22:19:00:
    Även gravida är välkomna att delta i tråden

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-07-17 09:30:12:
    Fika- och presentationstråd
    www.familjeliv.se/Forum-11-271/m22862893.html
  • Svar på tråden Sollentunamammor!!
  • Dulia

Titta vad många vi börjar bli

GoåGlad, gympatjej och issa98, hej

GoåGlad, vad mysigt att vara gravid. Jag saknar min mage så och skulle gärna göra om min förlossning

• BeccaGrodan

åh titta här kikar det in folk, nu hoppas vi bara att tråden inte bara är aktiv här ikväll utan att det fortsätter va lite fart.. kanske att man skulle styra upp en träff rätt snart så kanske det är lättare att man håller kvar vid tråden sen eller vad tror ni?

bess: åh dumma bilen :/ hur länge har ni vart borta.. mår sötnosen Algot bra?

Att man kan älska någon så mycket så fort!
  • Bess
    Beccagrodan: Ja det e mkt irriterande med bilen. Vi har varit här sen förra fredagen, så det e typ lite över 1 vecka som vi varit borta.
    Algot mår bara fint! Vi har börjat med gröt, o det älskar han. Försökte med lite potatis/grönsaker, men han fick så fruktansvärt ont i magen På bvc så sade dom att vi skulle vänta med riktigt mat, o testa igen om nån vecka. Kan vara hans mage som inte e redo.
    Hur e det med dig o Alvin då?
  • BeccaGrodan

Bess: kul att han gillar gröten, hoppas att hans mage bara inte va riktigt redo, går säkert bättre om ni väntar lite..
    med oss är det bra men maken min är bortrest o jobbar i 2 veckor, har vart borta 1 och ska va borta 1 till, vi saknar honom både jag och Alvin fast det är ju egentligen värst för honom som får sakna oss båda.. Alvin har lärt sig sitta själv o är sötare än sötast :) sover dessutom bättre på nätterna nu, hade ju en period på typ 2 månader då han mer eller mindre vaknade varannantimme, bäst att njuta så länge det varar..

ja jätte skoj att så många sluter upp, får se till att fortsätta så, det lär ju finnas ännu flera sollentunamammor att lura hit dessutom

• GoåGlad

Dulia- njaa.. tyvärr är jag rätt så less på min gravida mage nu.. och vill inget hellre än att min bebis tittar ut. Men jag antar att jag efteråt inte kommer förstå varför jag var så less på denFundersam

Kort presentation- Jag är 30-år, väntar som sagt mitt första barn när som helst nu(bf 17 juli) bor med min man och två katter i Kärrdal...mycket nära BeccagrodanGlad( som jag ännu inte träffat). Är hudterapeut och ser fram emot att träffa fler mammor i Sollentuna eftersom jag inte känner nån här.

• 5088

Oj va roligt att de så många om hoppat in i denna tråd!! Joo vore som sagt trevligt me en träff snart (nyfikna på vilka ni e). Ja får väl passa på o berätta lite om oss oxå. Vi bor i Edsberg fick barn den 29 mars 07 (Jasmine).

• BeccaGrodan

Dulia: du som är TS, styr du upp träff datum eller är det fritt fram

• Dulia

Becca, det är fritt fram för vem som helst att göra vad som helst

Svar på tråden Sollentunamammor!!