• Dulia

Sollentunamammor!!

Det skulle vara roligt att komma i kontakt med andra mammor som bor i Sollentuna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-07-08 22:19:00:
    Även gravida är välkomna att delta i tråden

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-07-17 09:30:12:
    Fika- och presentationstråd
    www.familjeliv.se/Forum-11-271/m22862893.html
  • Svar på tråden Sollentunamammor!!
  • AnkFisk

Hej hej!
    Jag hoppar in här på order av Becca!
    Kul med en Sollentunatråd!

Jag har en tjej som är född i april -05 och väntar när som helst mitt andra barn. BF är den 21 juli, men om jag fick bestämma kunde det gärna ha varit igår

• BeccaGrodan

issa98: ja just ja det har jag sett.. men vi kanske kan göra så här att vi tar edsbergsparken som första alternativ men regnar det den dagen vi ska ses så tar vi det där i stinsen istället.. eller vad säger ni andra? iofs är det väl kanske inte direkt lätt där ändå men bättre än inget....

ska vi ta ett datumförslag o se hur många som kan o vill?

Att man kan älska någon så mycket så fort!
  • AnkFisk

Ger mig in i diskussionen direkt...

Ang lekcafét i Stinsen så tycker jag att det är en jättebra "uppfinning", men är det ingen mer som stör sig på att det är som en stor mur mellan fikaborden och lekytan??
    Jag menar, är inte poängen att vi föräldrar ska kunna sitta och softa medan vi _under uppsikt_ låter barnen leka fritt?

Med den där muren mitt i alltihopa försvinner liksom den poängen...

• Dulia
    Issa98 skrev 2007-07-08 22:55:38 följande:
    det finns ju något nytt lekcafé i stinsen med lek för barnen, men det kanske inte är något bra där, jag vet inte min son är ju så stor så jag har glömt lite vad det är som går hem... :S
    Min dotter älskar att hoppa omkring där

AnkFisk, hej
  • Issa98

Låter kanon, jag är borta måndag till onsdag denna vecka men sen kan jag iaf

• GoåGlad

AnkFisk- kul med en till som väntar smått nu.. jag väntar den 17:e och är hur less som helst på att väntaFundersam. Men som sagt med en kul sollentunaråd känns allt mycket lättare.

• Dulia

AnkFisk, jag håller med om muren.

• 5088

Tycker de låter bra.. Vi får hoppas på fint väder trevligare o va ute!

• BeccaGrodan

Ankfisk: hej skoj att du joijjna oxo :)
    ang den dära muren så har jag inte tittat så noga där men det låter ju idiotiskt, själv skulle jag ju tom villja kunna sitta på golvet o fika, varför finns inga sånna ställen?

oki, förslag på datum då..
    vad säger folk om torsdag 19 Juli?

Att man kan älska någon så mycket så fort!
  • Issa98

önskar att jag också ska komma till det där stadiet då jag bara är less på att vara gravid... just nu känner jag bara att jag får lite panik när jag tänker på FL.. men jag försöker att inte tänka så mkt på det för ut kommer den ju, vare sig man vill eller ej...

Svar på tråden Sollentunamammor!!