• Dulia

Sollentunamammor!!

Det skulle vara roligt att komma i kontakt med andra mammor som bor i Sollentuna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-07-08 22:19:00:
    Även gravida är välkomna att delta i tråden

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-07-17 09:30:12:
    Fika- och presentationstråd
    www.familjeliv.se/Forum-11-271/m22862893.html
  • Svar på tråden Sollentunamammor!!
  • Dulia

Leia och Maria, hej

Pga av mitt arbete vill jag inte skriva ut var exakt i Sollentuna jag bor men jag kan avslöja så mycket att jag bor tillräckligt nära jästfabriken för att känna av lukten när vinden blåser åt vårt håll Jag har ju redan skrivit tidigare hur gamla mina tjejer är, en född aug -05 och en född för 5 veckor sen, 31/5 -07

• Bess

Ser att det gjorts ett nytt försök till Sollentunatråd Så jag hänger på!

Vi bor i Helenelund och har en son född 14 feb -07.

• BeccaGrodan

Bess: välkommen, ja den här gången ska vi väl lyckas hålla liv i tråden.. det lustiga är att av de som skrivit här hittils har jag träffat de flesta irl redan :)
    hur med er? kommit hem nu eller?

Att man kan älska någon så mycket så fort!
  • Dulia

Bess, hej

Jag har bara träffat två irl så detta ska bli spännande

• GoåGlad

Hej hej . Ja här är en till från Sollentuna.. men jag har ju inte blivit mamma ännu ( bf 17 juli). Det finns faktiskt en tråd som det fortfarande är liv i ,

Norrorts Mammor i Juli? , där det både rör sig blivande mammor i norrort och dem som redan har barn men som väntar tillökning. Vi har träffats några stycken ur den tråden. Men fler behövs säkert för att hålla igång det hela så jag hoppar gladeligen in här oxå Glad. Beccagrodan har jag ju pratat lite med men inte er andra tror jag.

Vi hörs vidare då.Glad
  • Issa98

Hej tjejer,

En till Sollentunabo här, jag har en son som blir 9år i höst och en liten i magen som bör komma i slutet av Augusti. Vi bor i Rotebro.

• BeccaGrodan

go o glad: ah oki en sån tråd finns alltså fast där är det ju begränsat tillatt man ska ha barn i juli, du kan väl skicka hit lite folk från den tråden oxo ;)

när jag räknade efter va det "bara" 4 i tråden jag har träffar IRl..
    fast go o glad och jag är typ grannar fast vi har inte träffats än iaf ;)

Att man kan älska någon så mycket så fort!
  • GoåGlad

Jo.. det stämmer Beccagrodan.. Men den tråden har utvecklat sig lite så det är ju mammor som redan har och väntar både i juli o augutsti.. Men jag sprider vidare...Glad..

• gympatjej

Beccagrodan tipsade mig om tråden. Har inte hunnit kika vilka ni är.. ska göra det nu!!
    Kul med en Sollentuna-tråd!

• Bess

Beccagrodan: Nej vi e på Åland ännu.E meningen att vi ska åka hem imorn, men nu har bilen börjat jäklas Ska till verkstaden imorn med den.

Svar på tråden Sollentunamammor!!