Inlägg från: BeccaGrodan |Visa alla inlägg
  • BeccaGrodan

Sollentunamammor!!

noodle: ojojoj.. med flit? mindre skoj .. är den helt död nu? gick inte att rädda?

Att man kan älska någon så mycket så fort!
  • BeccaGrodan

noodle: ojoj inte skoj, tur att den inte va superdyr då men ändå...

• BeccaGrodan

noodle: fast han förstod väl att man inte häller mjölk någonannanstans än i munnen, han är ju snart 2 år... men det är ju skitsamma om han förstod eller inte, dvd spelaren är trasig, trist men tur ändå som du sa att den inte va jätte dyr...

nu ska jag styra upp en träff i träff tråden

• BeccaGrodan

noodle: ja oki då är jag med.. haha ja trots är väl jätte kul?

va mysigt det låter med kalas !

• BeccaGrodan

AnkFisk: nu är jag inte helt hundra men tror att det räknas från när lillesyskonet föds, som sagt inte helt hundra...

• BeccaGrodan

tjing!
    en liten fråga till er som har lite större barn... Alvin vägrar välling! jag vill hemskt gärna att han ska ta vällingen för att det känns smidigt vid 6 på morgonen att ge en flarra välling o samma sak det sista innan han ska sova... dessutom känns det lite tårta på tårta att han ska äta gröt vid 6 på morgonen o sen vid 9 äta gröt igen... men främst är det av bekvämlighetsskäl
    någon som haft ett barn som vart svår att få att äta välling som har några tiiips? ibland får han för sig att dricka 150ml o ibland inget alls, har hört en del där barnen inte tog välling ordentligt förens mamma slutade amma helt o har funderat på om det kan va så att han vet att tar han inte vällingen så får han ju tutten o det är ju mysigt tycker min tutttokiga unge ..

well alla tips tas tacksamt emot

• BeccaGrodan

krodan: oki doki... ja vi fortsätter väl försöka o se om det ger med sig.... vad äter Athena istället? blir det gröt då?

• BeccaGrodan

krodan: aha jag försår.. ja här har inte mat o gröt vart nått problem men som sagt välling vill han vist inte ha.. inte det att han inte tar flaska för han har fått utpumpad mjölk i flaska förut  utan problem men men är ju inte hela världen hade bara vart skönt ...

• BeccaGrodan

noodle: bröstmjölk menar du då? har testat, han går inte med på det heller, plus att det är rätt svårt att pumpa numera då jag inte ammar så mycke tlängre... tack ändå!

• BeccaGrodan

AnkFisk: har aldrigt testat ersättning nej men har köpt hem för att jag blivit tipsad att blanda ersättning o välling.. så ska väl testa det ikväll tack för tipset.. han är föresten 7 månader (3/8) guud va tiden går fort...

Svar på tråden Sollentunamammor!!