Inlägg från: BeccaGrodan |Visa alla inlägg
  • BeccaGrodan

Sollentunamammor!!

hallå vi kan ju inte låta tråden va såhära död... vad har alla haft för sig i helgen då?
    hösten verkar vara här men tycker det är rätt skönt...
     har typ en fullbokad vecka framför oss..
    i morgon bvc o sen babysim, tisdag öppnis på mysebo, onsdag klippa mig inne i stan, torsdag träffa mammagruppen från bvc. fredag är enda dagen utan planer... pust... fast jag märker på Alvin att han behöver hitta på mer saker än tidigare, förr kunnde vi va hemma hela dagen o han vart tillräckligt stimulerad av att ligga i sitt babygym eller springa runt i gåstolen men nu vill han ut o upptäcka världen tss mammas lilla sötnos!

Att man kan älska någon så mycket så fort!
  • BeccaGrodan

noodle: låter trevligt :)
    vi va på inflyttningsfest igår o inte för att vi drack mycket men vi har mått lagom kul idag, urk inte alls värt det, nästa gång jag går på fest (det dröjer nog iofs) så ska jag dricka cola :) idag har vi bara segat o myst med Alvin

• BeccaGrodan

noodle: jamenar vi drack inte ens mycket men ändå har vi mått peck, jaja cola säger jag bara hehe

• BeccaGrodan

noodle: det är sant, tänkte lixom inte ens på det då det inte fanns någon folle där, skulle tänkt på det o tagit med oss, hehe... näe jag sparar mitt öldrickande till någon folle till maten eller på en fredagskväll hemma, haha jag har väl blivit gammal men jag ser inte så mycket tjusning i att festa längre, va länge sen jag gjorde iofs... men de flesta av mina vänner umgås fortfarande mest på det sättet...

• BeccaGrodan

GoåGlad: va kul att du tar med dig en till mamma :)
    ja just ja det är tryck där den här veckan, hmm man kanske kan trycka barnets hand o fot? men på vad är väl frågan, jag skulle kunna tänka mig att bara trycka på ett tyg o sen sätta i en ram eller nått, funkar det tror du?

näe jag ska nog sova nu, får sova hela natten för Christoffer tar natten o jag morgonene :)

• BeccaGrodan

noodle: näe eller hur haha dumt det där att man kan känna att ja gud va kul med fest men när det kommer till kritan mest jobbigt, näe tacka vet jag middagar hemma hos sig själv eller andra, god mat och kanske lite sällskapsspel, haha jag låter ju som värsta tanten

• BeccaGrodan

Issa: GRATTIS! va härligt att han är här nu!!!!

camabo: hahaha, du är ju knäpp på ett bra sätt då...!

• BeccaGrodan

måste oxo puffa för babymassagen lite, inte för att jag ska gå nu men alvin o jag gick när han va strax över 2 månader, super mysigt o va bra han sov sen på fredagarna

• BeccaGrodan

Siljelin: Alvin är ju 8 månader o har strl 80 i kläder nu men vi har köpt vinteroverall i strl 80 för det är en stor 80a, är ju så olika på storlekar från olika affärer, svårt det dära...
    han drunknar iaf i overallen nu så större kan det inte bli även fast det känns lite konstigt att köpa overall i samma storlek som han ju redan har i andra kläder...

• BeccaGrodan

roos: den boken är toppenbra!!!

här är det lite förkylt fast för Alvins del verkar det va bättre, är nu mest pappan i familjen som är förkyld... i morgon blir det förhoppningsvis öppnis här i kärrdal för mig o Alvin o mammagruppen från bvc, på fredag inga planer, finns det några av inspiras öppna förskolor som har nån bra öppetid då kanske?

Svar på tråden Sollentunamammor!!