Inlägg från: BeccaGrodan |Visa alla inlägg
  • BeccaGrodan

Sollentunamammor!!

AnkFisk: ja stor kan man lungt säga, han vägde 10.2kg på 7 månaders kollen

ska testa ersättning istället då, det är ju själv flaskmatningen jag vill åt, mysigare att sitta i knät o äta innan nattning än gröt i stolen... får testa ikväll o berätta hur det går

Att man kan älska någon så mycket så fort!
  • BeccaGrodan

har jag oxo hört men han äter risgröt ibland så det blir ändå inte mer än 2 mål med gluten...

• BeccaGrodan

camilla: nä det är inte hela världen utan det är som sagt mest bekvämlighetsskäl

tack för alla tips, vi har testat alla olika välligsorter men ingen är jätte kul, ibland får han i sig 150ml o ibland 30 vi får väl se.. ska testa med ersättning o se om det är godare...

• BeccaGrodan

här kommer det inte in gräshoppor men i förra veckan hade vi en otroligt stooor spindel här inne, ja oki jag såg den inte för min make är smart nog att inte säga nått förens den är borta men efter vad han har berättat så har jag förstått att den va stooor, Christoffer fick syn på den på köksgolvet (han hatar spindlar, iaf stora) insåg att den sprang så fort att han va tvungen att ta den på en gång annars skulle han tappa bort den så han sätter foten på den, grejen va bara att när han lyfte på foten forsätter spindeln springa.. det lät nästan duns duns duns... som tur är han christoffer trampa till igen, hårdare den gången så den dog, sen gick han o hämpta papper o torka upp den, jag stod hela tiden i vardagrummet o pratade med honom men slapp se, märkte inte ens vad han höll på med haha..

men iaf jag har då aldrig sett en mördarsnigel på en dörr men bara för att du skrev det AnkFisk så satt en på balkongdörren nu när jag skulle ut o hämta in tvättställninge, urk va äckligt va gör den där... bläää

• BeccaGrodan

noodle: varför finns det så mycket äckliga spindlar i källare? om jag nångång skaffar hus ska det va ett utan källare
    när det kommer till spindlar lär jag inte kunna va pedagogisk den dagen Alvin kommer gåendes med en i handen eller nått.. urk...

• BeccaGrodan

blö jag har pms så det skriker om det, hade glömt hur jobbigt o på hur uselt humör jag blir när jag får mens... samtidigt är jag glad att den har kommit tillbaka nu så  vi kan ge oss in i syskonverkstaden snart fast idag känns det inte alls lockande med ett barn till, Alvin är hur gnällig som helst jag gissar på tänder, han bara skrek o skrek o skrek förut o inget alls hjälpte så fick han en alvedon o blev lung... så jag gissar att stackarn har ont... jobbigt är det iaf o jag hoppas det går över snart, stackarn...
    nu ska jag dricka kaffe o lägga mig på sängen en stund för Alvin sover äntligen...

• BeccaGrodan

är jädrigt trött på det här klibbiga vädret oxo kan det inte komma massa åska o blixt o dunder så det blir bättre sen...

noodle: hur går det med syskonvagnsletandet?

• BeccaGrodan

noodle: haha oki! jaja ett steg i rätt riktning eftersom du sålt en vagn iaf ;)

• BeccaGrodan

kickansmamma: ja svängbara känns som ett måste på en syskonvagn tycker jag, har det på min "vanliga" nu o gud så mycket smidigare det är....
    vad har du/hade för syskonvagn?

Svar på tråden Sollentunamammor!!