• Dulia

Sollentunamammor!!

Det skulle vara roligt att komma i kontakt med andra mammor som bor i Sollentuna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-07-08 22:19:00:
    Även gravida är välkomna att delta i tråden

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-07-17 09:30:12:
    Fika- och presentationstråd
    www.familjeliv.se/Forum-11-271/m22862893.html
  • Svar på tråden Sollentunamammor!!
  • BeccaGrodan

AiramE: jag är mer datanörd o kollar inte jätte mycket på tv om jag kollar tv så är det mest heminredningsprogram o sånt är inte så mycket för komedier eller sånt heller....

Att man kan älska någon så mycket så fort!
  • Ankan1982

jag sitter oxå mycket vid datorn

• BeccaGrodan

AiramE: gör så! jag ska försöka gå o lägga mig i tid idag för om natten blir jobbig kan det va bra att hinna sova lite innan han vaknar första gången för det brukar va efter att han vaknat en gång som han vaknar tätare o tätare... iaf när det är nått som krånglar o det gör det ju här nu så....

Att man kan älska någon så mycket så fort!
  • GoåGlad

Go kväll på er. Några samlade här i kväll oxå Glad.  Själv har jag varit ute på vift hela dagen. Maken tog mig med på en biltur till ngr vänner för att fika o njuta av solen idag. Måste försöka komma hemifrån lite för att få tiden att gå och tänka på annat än bf. Ska snart se på film men man var ju tvungen att kika in och kolla läget här oxå.

• Ankan1982

hehe hur långt har du kvar "GoåGlad"?

• Ankan1982

hehe hur långt har du kvar "GoåGlad"?

• Ankan1982

hoppas att du får bebben dådå

• Issa98

Hej tjejer, allt bra med er? Kom just hem från min och sambons kväll på stan, ätit alldeles för mkt, som om magen inte va sprängfull redan innan...

• Ankan1982

hejsan tillbax jodå här är det bara bra

Svar på tråden Sollentunamammor!!