• Liten

*Välkommen hit! :-D

Min sjukgymnast säger:
    Simma och cykla.
    Hon rekomenderade att inte cykla ute nu, eftersom väglaget är så dåligt, men på en träningscykel var det tydligen jättebra.
    Simning funkar inte för mig, det gör skitont, men vattengympa är som att komma till himlen..

Jag har riktigt allvarlig foglossning, kan knappt (eller inte alls) gå vissa dagar.. Finns inget som hjälper, men som sagt så är vattengympan underbar. Den tar åtminstone bort smärtan för stunden..

• Liten

A lie & Ucka:
    Jag är på eran sida! Skrev precis ett inlägg om det faktiskt.. Känns inte bra alls att sätta bebis bakom galler...

• Liten

Hej tjejer!
    Idag vid 12 tiden gick min slempropp.. Någon annans som också gjort det? Vet att den kan återbildas, men eftersom doktorn varnat oss att bebis kan komma för tidigt så känner jag mig lite stirrig just nu..
    Har lite "mensvärk" emellanåt, och ibland även något som känns som ägglossning.. Men inga sammandragningar... Mystiskt..

• Liten

Lilaki:
    Jag har haft smärtsamma, regelbundnavärkar som inte gått över efter den rekomenderade ½-1h's vilan..

Funderar på att ringa förlossningen.. Men avvaktar. Har telefonfobi och vet inte om jag klarar det.. (och så har jag inte ens något nr dit..) Väntar och ser istället, och om det kommer några sammandragningar så får jag ta och ta mig i kragen och ringa iaf. Hoppas iaf att det dröjer tills sambon är hemma från jobbet...

• Liten

Har varit inne på förlossningen nu.. Ingen fara med bebis iallafall, men frågan är om jag litar på dem på förlossningen nu.. De "visste inte" om det var slemmisen som gått, och de kommunicerade så dåligt att de inte visste att jag tydligenhar förhöjt blodtryck och protein i urinen. Inget farlig än så länge, men det kan ju bli..

Fast mysigt var det att få se bebis igen.. Sötnosen...
    Såg trångt ut, dock. Och bebis såg ut som ett skellet!

• Liten

öhh.. tror jag stavade fel.. Vet inte hur man stavar det sista ordet... *skäms*
    Ett benrangel iaf!

• Liten

Vi fick kallelse till föräldragruppen idag.. Börjar redan nästa vecka, och varenda j*la träff är på min sambos arbetstid. Mitt i också, så det finns inte en chans att gå en timme tidigare eller komma lite senare...
    Blir att gå själv då, hoppas att mitt minne bättrar på sig så att jag kommer ihåg något av det som sägs och kan vidare befodra till honom...

Tycker att det är ganska tidigt att börja med föräldragruppen redan.. avslutningen skulle vara i april.. hmm..

Och så har jag fått influensa och känner att jag helst skulle lägga mig ner och dö... Läser en kurs på distans och jag oooorkar inte plugga när febern vägrar gå ner och hela kroppen värker..
    Bebis påverkas väl inte, hoppas jag??

• Liten

ucka:
    Det kanske finns en microchans, men bara om han inte får något jobb den dagen.. Han jobbar som konsult, så arbete varje dag är ju ingen självklarhet..Håller tummarna för att de inte behöver honom på torsdagarna just de veckorna, trots att det gör att vi får mindre pengar.. Men han VILL ju verkligen gå, så pengarna skiter jag i.

Förresten, ska du gå på någon föräldragrupp? Kanske inte känns så nödvändigt?

Och ni andra, när börjar era grupper?

• Liten

bara våran grupp som börjar så tidigt alltså?

pthegirl: Jo.. Jag har för mig att jag läst det någonstans, men eftersom min sambo inte fick fastjobb, trots att han blivit lovad det bara för att han sa att han skullebli pappa, så vågar vi inte... Bemanningsföretag är inte så trevliga att ha att göra med, och de gillar VERKLIGEN inte facket..

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D