*Välkommen hit! :-D
lill linda 82: Åh, då ÄR det någon annans grupp spm börjar så tidigt som vår. Samma dag t.o.m.!
Fast vi har bara 4 träffar, 2 h/träff.
lill linda 82: Åh, då ÄR det någon annans grupp spm börjar så tidigt som vår. Samma dag t.o.m.!
Fast vi har bara 4 träffar, 2 h/träff.
Prillan: Det var min sambo..
Och han jobbar inte som sådan konsult, utan han är anställd av ett bemanningsföretag och de vet att han ska bli pappa.. Om du läser mitt svar till pthegirl förstår du varför han inte kan ta ledigt eller så..
Vad skönt att ni kan gå båda två!
A lie:
Jag tror att de puffade in oss i en tidigare grupp för att vi skulle få gå med folk som bor i närheten av oss.. Först var vi inskrivna i en grupp i t-hälla, men efter att vi sa till Bm att vi skulle flytta så skulle hon byta grupp åt oss..
Du har alltså inte fått någon kallelse än? Konstigt... Fast du borde ju få den snart!
lill linda 82:
Angående "the grudge". Antar att du såg den amerikanska, för japaner satsar definitivt inte på "hoppa högt-scener". Japanerna har ju förfinat den psykologiska skräcken till det yttersta!
Amerikanerna däremot.. Jäkla hollywood sk*t med "snygga" brudar och BARA "hoppa högt-scener"...
/Cissi, som älskar japansk film..
lill linda 82:
Nope, har inte sett "the eye"..
Alldeles för många filmer som jag inte sett, hoppas att man får tid till det snart.
Influensan (om det är den) ger inte med sig.. Är lite orolig att det skulle vara havandeskapsförgiftning, läste att man kan känna sig allmänt sjuk då, och med förhöjt blodtryck och protein i urinen blir man lite nojig. Men jag orkar verkligen inte! Är ruggigt arg på allt just nu, räcker det inte med allt skit jag redan drabbats av?? *gnäller öronen av er*
Jajja.. Fårprata med Bm när jag kommer dit, på förlossningen sa de bara åt mig att vila och ta det lugnt. Som om inte det är det enda jag gör..
Åhh..
Min mamma ringde idag och förhörde mig om vilka färger vi gillar.. Hon skulle tydligen iväg och köpa garn efter jobbet, så lillskrutten kommer snart att vara några kvälls-koftor rikare...
Är såå avundsjuk på henne, att HON får börja förbereda sig och fixa och dona, medans JAG inte ens kan börja förrens om 3 veckor.. Jajja, en mormor måste väl också få boa..
Mowglie: Jag gör absolut ingenting hemma.. Jag tycker att allt jag gör är att sova, sitta vid datorn och kanske läsa lite ibland, men med huvudvärk och ögonflimmer så blir det mesta svårt att koncentrera sig på..
Så jag hoppas att du får några tips som jag kan sno.
För visst tiden går ju, men den går sååå långsamt.
En dagbok sedan pluset låter jättemysigt, att man inte tänkte på det...
På påsk äter vi påskmiddag hemma hos min morfar och mormor. Det är jag, mina syskon, våra föräldrar, morbror m. fru och så mormor och mrofar förstås..
Precis som på jul..
Skillnaden är att allt är gult och glatt och fjädrigt (nytt ord?
) och att vi får påskpresenter istället för julklappar.. Och så påskägg förtsås!
Försöker få med mig sambon iår, men jag tro att han är rädd för min familj..
Haha! Jaa.. Jag får väl det. Men han gillar ju inte godis! Får beskriva maten för honom.. Han ÄLSKAR mat!
Och här hemma har det inte blivit någon mat på bra länge, för jag spyr av matos...
Åh! Längtar tills Bebis ska vara påskhäxa...