• Liten

*Välkommen hit! :-D

Godmorgon!
    Första natten på länge som jag har fått sova, så idag är jag för en gångs skull en av de utvilade och positiva!

Igår var sambon sjuk, men tvungen att jobba ändå, så när han kom hem vid 22 tiden stod middagen (tacos.. ) färdig och väntade på honom, och det fanns både kladdmuffins och ferraris (godis) till efterätt. Man kan lugnt säga att jag var ganska populär då..
    Så sällan min älskling är sjuk och jag lagar inte mat normalt, så det var sååå roligt att få skämma bort honom lite för en gångs skull..

Inga förvärkar som väckte mig inatt, däremot höll de på igår kväll och jäklades med mig... Jag kommer ha världens mest tränade livmoder när det är dags!

Drömde en rolig sak inatt:
    Det var precis i början av juni, och jag vaknade en morgon med förvärkar. Eftersom de knappt kändes så gjorde jag frukost som jag och sambon åt på balkongen, och sedan gick vi ut på en promenad. När vi kom hem från promenaden kände jag ett STARKT behov av att göra nr2, och gick och satte mig på toa. Väl därinne tog det en stund innan jag insåg att: Jag höll på att föda! Sambon fick ringa ambulans samtidigt som jag förflyttade mig till sovrummet, och när de väl kom fram hade jag redan krystat ut världens vackraste lilla flickebarn..
    Dröm-förlossning eller vad??

• Liten

Vonkis: det är nog ingen fara... Jag har fötter och ben som en jäkla elefant, och konstant huvudvärk, men mitt bt låg på 117/74 i torsdags.. Svullna och ömma ben och fötter är något man får räkna med enligt min Bm.. Det är om man mår dåligt annars också, känner sig sjuk, DÅ ska man kolla upp det.

• Liten

Ja, jag håller med!
    *Sållar mig till beundrarskaran runt mowglies tok-coola mage!*

• Liten

Jag hade bara ökat 3 kg... Det var för 2½ vecka sedan.. Nu har jag ökat 8! Har svullnat upp som en ballong, känner knappt igen mig själv när jag ser mig i spegeln... Förstår dock inte hur jag kunde samla på mig så mycket vätska så fort..

Jag har aldrig blivit mätt fort eller så.. Hela graviditeten har varit, och fortsätter vara, en enda lång orgie i ätande... Konstant hungrig.. Kanske, KANSKE, att jag blir mätt i 5 minuter efter att ha vräkt i mig 5 tacos... Men efter de 5 min. så är jag vrålhungrig igen...

• Liten

Upptäckte något läskigt för en stund sedan:
    Några av mina bristningar har brist även på utsidan så min mage var full av blod! Nog för att den växt mycket de senaste dagarna, men så mycket??

• Liten

Ikväll blir det snabbmakaroner med riven ost!
    En av mina favoriträtter..

• Liten

Vonkis: Hur gick övningskörningen då?
    Testade att köra min väns 1½ år gamla systerdotter igår, det gick ju knappt! Är såå tacksam att vi inte ska ha vagn så att man slipper knuffa omrking en sån där jäkla pansarvagn!

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D